به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز در خطبه های نمازجمعه مهریز با گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اقامه نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلام افزود: همه اقشار و گروه ها با هر نوع فکر و سلیقه ای باید جدی در نمازجمعه شرکت کنند.
وی به آغاز هفته حج و اهمیت سفر معنوی به سرزمین وحی اشاره کرد و گفت: این واجب دینی باید امسال با حضور باشکوه حاجیان برگزار شود که قطعا رسالتی الهی و اساسی محسوب می شود.
امام جمعه مهریز به دهه کرامت از میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت حضرت امام رضا (ع) در هفته آینده اشاره کرد و از مردم بخصوص جوانان خواست تا با تاسی به ائمه اطهار(ع) در مسیر حق و حقیقت حرکت کنند.
محی الدینی به بیان اینکه روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان روز دختران نامگذاری شده از آنها خواست تا بیش از گذشته این بانوی نمونه اسلام را بشناسند و در ابعاد مختلف به او تاسی کنند.
وی به راه اندازی معدن سرب و روی مهدی بهادران مهریز در هفته جاری با حضور وزیر اشاره کرد و از مسئولان خواست تا از نیروهای بومی در این معدن بزرگ کشور و خاورمیانه استفاده کنند.
مهریز در 30 کیلومتری یزد قرار دارد .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.