سید نبی رسولی روز چهارشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در دیدار با رییس و کارکنان این سازمان اظهار کرد: تامین اجتماعی سازمانی پر تلاش و موثر در عرصه خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم است .
وی بابیان اینکه تاکنون هیچ شکایتی از تامین اجتماعی این شهرستان، گزارش نشده است خاطرنشان کرد: مدیریت و مشارکت رییس تامین اجتماعی و کارکنان توانسته است این رضایت مندی را برای مردم بوجود بیاورد.
فرماندار ابرکوه بابیان اینکه تامین اجتماعی سازمانی است که خدمات رسانی مضاعف به مردم ارایه می کند تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی دربحث امور بیمه ای ، درمانی و حتی امور پیشگیری یکی از موضوعات مورد امیدواری جامعه بخصوص قشر آسیب پذیراست.
رئیس تامین اجتماعی شعبه ابرکوه هم در این دیدار با گزارشی از خدمات و فعالیتهای مختلف تامین اجتماعی گفت: پرداختی مستمری بگیران در زمان دولت یازدهم به بیش از 100درصد افزایش یافته است.
عباس حمیدی زاده اظهارکرد: در دولت یازدهم 95درصد خدمات غیر حضوری و الکترونیک مراجعین به سازمان تامین اجتماعی کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه در این شهرستان 11 هزار و 200 نفر بیمه شده اصلی در قالب 32 هزار نفر هستند خاطر نشان کرد: 65 درصد جمعیت ابرکوه زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند .
این مسئول ادامه داد: سال گذشته 203 میلیارد و 665 میلیون ریال بابت تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی این شهرستان پرداخت شده است.
فرماندار ابرکوه در این بازدید با اهداء شاخه های گل به کارکنان تامین اجتماعی شعبه ابرکوه از خدمات و فعالیت آنها تجلیل کرد.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.