به گزارش ایرنا محمد زاده رحمانی روز چهارشنبه در نشست صیانت از حقوق شهروندی اظهار داشت: اهمیت حفظ حجاب و عفاف در جامعه بر کسی پوشیده نیست و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، این مهم یک کار فرهنگی نرم را می طلبد به همین جهت این موضوع در حوزه امور بانوان و خانواده وزرات کشور، استانداری ها و نواحی مقاومت بسیج در دستور کار قرار دارد.
فرماندار بافق با تاکید بر حفظ انسجام و هماهنگی در اجرای برنامه های هفته عفاف و حجاب در این شهرستان، عنوان کرد: باید با برنامه ریزی و تشریک مساعی بین بخش های اجرایی شهرستان برای برگزاری باشکوه و افزایش اثربخشی برنامه های این هفته تلاش شود.
وی همچنین به موضوع حجاب در کشور اشاره کرد و با تاکید برتلاش دشمن برای نفوذ به اعتقادات جوانان گفت: رعایت حجاب و عفاف از تاکیدات مکرر دین اسلام است و باید به این موضوع مهم توجه شود.
زاده رحمانی بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و افزود: بسیاری از زنان و مردان در راه حجاب به شهادت رسیده اند و الان بی‌ حجابی نوعی بداخلاقی در جامعه اسلامی به حساب می آید.
فرماندار بافق با بیان اینکه بی‌ حجابی باعث نابودی شخصیت زن می‌شود با تاکید بر اینکه حجاب از ضروریات اسلام است گفت: ترک حجاب مردود بوده و انکار این مهم کفر به مبانی دینی است.
21 تیر ماه سالروز کشتار مردم توسط رضاخان به بهانه کشف حجاب است و به همین مناسبت این روزها به نام هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
بافق با 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
7543/ 6197 خبرنگار : اصغرعسکری** انتشار: فلاح
irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.