به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی بهزیستی استان یزد، زهرا شاه شوازی طرح های آماده بهره برداری را مرکز روزانه آموزشی توانبخشی اختلالات نافذ رشد(اتیسم)، مرکز توانبخشی مبتنی برخانواده، پایگاه خدمات اجتماعی امام سجاد (ع)، مرکز رفاه کودک و خانواده آوای زندگی و مرکز روزانه سالمندان باغ بهشت عنوان کرد.
وی برگزاری نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی را از دیگر برنامه های این هفته ذکر و اظهار کرد: نمایشگاه های توانمندی های جامعه هدف بهزیستی با حضور موسسات و مراکز غیردولتی همسو با بهزیستی، جامعه معلولان و نابینایان استان، گروه های همیار زنان سرپرست خانوار و تیم اورژانس اجتماعی و همچنین مرکز صدای مشاور یزد از 24 تا 27 تیرماه در پارک های اصلی شهر یزد برپا می شوند.
شاه شوازی گفت: در این نمایشگاه برنامه های جنبی از قبیل ارائه خدمات مشاوره و امور روانشناختی، کارگاه های آموزشی مهارتهای زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیز برگزار می شود.
وی رونمایی از کتاب 'تمرین هایی برای آموزش گروهی' از دیگر برنامه های هفته بهزیستی دانست و اظهار کرد: این کتاب توسط کارکنان این سازمان گردآوری و منتشر شده است.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی در استان یزد همچنین از سفر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در هفته بهزیستی به یزد خبرداد و گفت: در این سفر مهمترین پروژه های بهزیستی استان یزد شامل خانه امن، خانه سلامت و بازپروری زنان، مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) زارچ، خانه کودکان و نوجوانان سرای مهر اشکذر، ساختمان مرکز تحقیقات سالمندی اردکان، اورژانس اجتماعی تفت و فاز اول مرکز جامع مراقبتی توانبخشی معلولان و سالمندان رحمت بافق به بهره برداری می رسد.
شاه شوازی معرفی و تقدیر از زنان موفق سرپرست خانوار و برپایی نمایشگاه صنایع دستی زنان سرپرست خانوار در محل مهدیه اردکان را از برنامه های هفته بهزیستی در شهرستان های میبد و ارکان عنوان کرد.
24 تا 30 تیرماه هفته بهزیستی است و شعار آن بهزیستی؛ محور مسئولیت و سلامت اجتماعی اعلام شده است.
افزون بر 40 هزار نفر زیرپوشش بهزیستی استان یزد هستند.
2088/ 6014/ خبرنگار: کبری دانشی ** انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.