به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید هادی موسوی روز شنبه در جلسه بررسی فازهای اول و دوم طرح ایران ویژن در یزد افزود: در گذشته شاهد فعالیت های بسیار خوبی در ورزش محلات و بخصوص رشته فوتبال بوده ایم که هم اکنون این موضوع به فراموشی سپرده شده است .
وی ادامه داد: شهرداری ها بخاطر اعتبارات خوبی که در اختیار دارند نقش مهمی در توسعه ورزش در محلات و گسترش رشته جذاب فوتبال دارند و باید بیش از گذشته در این زمینه بصورت جدی اقدام کنند.
نماینده فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اگر بخواهیم فوتبال همانند گذشته در کشور فراگیر شود باید مردم و علاقمندان بصورت جدی در سطح محلات درگیر آن شوند و مسائل آن را پیگیری کنند.
موسوی گفت: توجه به ساختار ، تشکیل باشگاه های قانونی ، داشتن ثبات در امور مختلف و برنامه ریزی ها ، داشن چارت سازمانی و تشکیلاتی ، توجه به مدارس فوتبال و فوتسال و امور جوانان و استعدادیابی از مسائل مهم در توسعه فوتبال است.
وی اظهار داشت: هدف طرح ملی ویزن ، ساختار سازی و ایجاد استاندارد در فوتبال بر اساس مقررات و داشتن نظم و رعایت قوانین با همکاری بخش های مختلف و درگیر کردن عموم علاقمندان است.
این مسئول تاکید کرد: وجود باشگاه های مصوب قانونی در قالب برنامه و اساسنامه از ضرورت های توسعه علمی و همه جانبه رشته فوتبال محسوب می شود که هیات های استانی باید نسبت به آن توجه خاص داشته باشند.
موسوی گفت: یزد ، فازهای اول و دوم طرح ایران ویژن را خوب انجام داده و امیدواریم با فراهم کردن نیازها در چارچوب مقررات هرچه زودتر فاز سوم آن در این استان با قوت شروع شود.
در این جلسه توسط دبیر هیات فوتبال استان یزد و برخی از مسئولان واحد ها و کمیته های آن گزارش و توضیحات مورد نیاز ارائه شد .
یکی از مهمترین طرح های تشکیلاتی و علمی فدراسیون فوتبال ، اجرای طرح ایران ویژن در تمامی استان ها برپا و هدف آن ایجاد یک ساختار دقیق برای هیات های فوتبال و قانونمند کردن برنامه ها و نظارت عالیه بر فعالیت ها است .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.