به گزارش ایرنا، احمد ابراهیمی روز دوشنبه در نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران در اشکذر با اشاره به محدودیت دستگاه های دولتی در جذب متقاضیان کار اظهار کرد: ایثارگران باید همت نمایند تا با بهره گیری از منابع خود اشتغالی مشکل اشتغال خود و حتی دیگران را برطرف نمایند.
وی خاطرنشان کرد: با هدف تسهیل در روند خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نیز حذف مرزهای جغرافیایی در ارائه خدمات، طرح برون سپاری خدمات در دستور کار این دستگاه قرار گرفته که ایثارگران و خانواده شهدا می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت برخی از خدمات را دریافت نمایند.
وی ضمن قدر دانی از مسوولان استان و شهرستانهای تابعه در خصوص برگزاری یادواره و ساماندهی گلزار شهدا در سطح استان همت و مساعدت بیشتر مسوولان امر را خواستار شد.
فرماندار اشکذرنیز بنیاد شهید را یکی از نهاد های مقدس در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران مقدس ترین افراد جامعه هستند که خدمت به آنها موهبتی الهی است .
وی افزود: ایثار و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران هیچ گاه از یاد ما نخواهد رفت و بر مافرض است که هر طور که بتوانیم در خدمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشیم .
محمد علی شاه حسینی تاکید کرد: برگزاری یادواره شهدا فرصت مناسبی است که جوانان کشورمان با اسطوره های بزرگ جامعه که شهدا هستند آشنا شوند و با الگو گیری از این عزیزان در مسیر مقدس شان گام بردارند.
وی آمادگی کامل دستگاه های اجرایی شهرستان برای خدمت به خانواده های ایثارگران را اعلام نمود و خاطر نشان کرد: تمام مسوولان شهرستان وظیفه خود می دانند با مشارکت در برگزاری یادواره شهدا و نیز دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران ضمن جلب رضات خانواده های شهدا و ایثارگران به کسب رضایت حق تعالی نائل آیند.
شهرستان اشکذر دارای 305 شهید ، 13 آزاده و 200 جانباز است.
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری استان یزد قرار دارد.
7546 / 6197 خبرنگار:سعیده السادات خاتمی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.