محمد تشکری روز شنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیسان پیشین و جدید تامین اجتماعی بافق در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه در 23 استان کشور کارهای زیرساختی ارائه خدمات هوشمند فراهم شده افزود: یزد سومین استان است که برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده است.
وی با بیان اینکه ورودی و خروجی سازمان یک پیام خاصی به همراه دارد اظهار داشت :می طلبد که نظام جامع تامین اجتماعی به سمت معنای واقعی کلمه پیش برود و خواسته‌های واقعی مردم را تامین کند.
معاون امور بیمه ای سازمان تامین اجتماعی استان یزد همچنین از ارائه خدمات به صورت غیرحضوری خبر داد و تصریح کرد: هم اینک سرویس مکانیزه خدمات درمانی در مراکز ملکی میسر شده و دیگر نیاز به دفترچه کاغذی نیست .
وی افزود: هر فرد می تواند به صورت آنلاین با وارد کردن کد ملی به مجموعه ملکی وارد شود و خدمات ویزیت و دارو بگیرد.
تشکری در باره پرداخت دستمزد و مستمری گفت: اکنون براساس ضوابط، در بازه زمانی مختلف به بازنشستگان، مستمری بگیران و بیمه بیکاری استان یزد در قالب تعهدات کوتاه و بلند بالغ بر 2.5 میلیارد ریال حقوق پرداخت می شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه صندوق تامین اجتماعی یک صندوق بین نسلی است عنوان کرد: این صندوق در یک بازه زمانی دستخوش تغییرات و تحولات شد اما امروز با وجود مدیر جدید روز به روز به نقطه ایده آل نزدیک می شود.
معاون امور بیمه ای استان با اشاره به جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی استان یزد گفت : تامین اجتماعی بالغ بر 78 درصد جمعیت استان یزد را زیر پوشش دارد و روزانه مبلغ سنگینی به مستمری بگیران پرداخت می کند.
در این مراسم با قدردانی از رئیس قبلی، عباس حاجی حسنی به عنوان رئیس جدید شعبه تامین اجتماعی شهرستان بافق معرفی و منصوب شد.
بیش از 35 هزار نفر از جمعیت بافق تحت پوشش تامین اجتماعی این شهرستان قرار دارند.
بافق با 50 هزار نفر جمعیت درفاصله 110 کیلومتری یزد قرار دارد.
7543 / 6197 خبرنگار : اصغرعسکری** انتشار: فلاح
irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.