هادی مقیمی روز شنبه به‌ مناسبت روز صنعت و معدن در گفتگو با ایرنا افزود: دهم تیر، روز توجه دوباره به مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد کشور یعنی بخش صنعت و معدن به عنوان عامل مولد اشتغال پایدار و یکی از اصلی‌ترین مؤلفه‌ها در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه است.
وی اضافه کرد: شهرستان اردکان به مدد همت مسئولان و همراهی مسئولانه مردم و به سبب بهره‌مندی از ذخایر معدنی فراوان، صنایع بزرگ و کوچک بسیاری را نیز در خود جای داده است و بی‌گمان با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی همچون گذشته نقش مهم، تأثیرگذار و تعیین‌کننده خود را در اقتصاد استان و کشور ایفا خواهد کرد.
فرماندار اردکان با بیان اینکه در سال‌های اخیر و به‌واسطه کاهش ارتباطات بین‌المللی این بخش مهم از اقتصاد دچار تنش‌هایی شده بود تصریح کرد: خوشبختانه دوره کنونی با اعتماد دوباره مردم به دولت تدبیر و امید و با اتکای کارگزاران دولت به مجموعه صنعت و معدن کشور و استفاده از خلاقیت، هوشمندی و کارآمدی نیروهای توانمند صنعتگر داخلی، نوید روزهایی خوب و پررونق در این عرصه را می‌دهد.
مقیمی اظهار کرد: سخن امروز من این است که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و در شرایطی که به‌دلیل عدم بهره‌گیری از فرصت‌ها در سال‌های نه‌چندان دور، وضعیت تولید شغل در کشور آن‌چنان که باید و شاید مطلوب نبوده، بیاییم با همکاری با صنعتگران و اشتغال‌آفرینان و رفع موانع، کمک کنیم تا کشور و به‌خصوص جمعیت بیکار را از شرایط موجود عبور دهیم.
مقیمی گفت: امروز بیش از هرزمانی نیازمند آنیم تا همراه کارآفرینان باشیم تا با دلگرمی بیشتر به سرمایه‌گذاری در کشور و تحقق شعار تولید و اشتغال با رعایت الزامات آن که یکی از تأکیدات رهبری معظم و از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است کمک کنند.
اردکان با98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.