به گزارش شنبه روابط عمومی صداوسیمای یزد در شب عیدفطر ویژه برنامه ماه مهربانی با حضور بامداد فلاحتی خواننده سبک سنتی ایران و کمدین همیشه خندان مهدی صفوی زاده لحظات شادی را برای بینندگان شبکه تابان به ارمغان می آورد.
برنامه تلویزیونی ماه مهربانی ویژه شب عید فطر با آیتم های متنوع و دعوت از خیرین استان در مجموعه راه و ماه از شبکه تابان پخش می شود.
این برنامه به تهیه کنندگی اسماعیل ثقفی و عباس گلرسان از ساعت 19تا 20 میهمان خانه های مردم روزه دار می شود.
شبکه تابان در روز عیدسعید فطر نماز پرشکوه عید که با حضور مردم متدین و دارالعباده یزد در مسجد ملااسماعیل اقامه می شود را به صورت زنده به کارگردانی ابوالقاسم ابوترابی و تهیه کنندگی منصور حکیم آبادیان از شبکه تابان به روی آنتن می برد.
همچنین شبکه تابان به مناسبت عید سعید فطر با ویژه برنامه 'عیدانه' میهمان بینندگان خواهد بود و در روز دوم عید سعید فطر از ساعت 9:30 به مدت75دقیقه از شبکه تابان پخش خواهد شد.
برنامه عیدانه به تهیه کنندگی مجید دهقان نیری و با اجرای سامان ارس خوان و مجتبی معتمدی همراه با بخشهای متنوع به روی آنتن شبکه تابان می رود.
در برنامه عیدانه پخش ترانه های شاد ،طنزهای شاد، دعوت از خواننده، پخش عکس های مردمی، گزارش مردمی ویژه این روز، شادی مخاطبان را 2 برابر می کند.
همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، عید بزرگ مسلمین جهان، رادیو یزد با تولید و پخش برنامه های شاد و مفرح، این عید بزرگ را جشن می گیرد.
رادیو یزد در روز عیدفطر برنامه 'عیدبندگی' را از ساعت 6الی8صبح به تهیه کنندگی جلال اقتصادی و گویندگی علی دهقان پور برروی انتن می برد. گزارش، مصاحبه، اطلاع رسانی در خصوص پرداخت زکات فطریه، سرود و گزارش از محل برگزاری نماز عید فطر بخش های مختلف این برنامه را تشکیل می دهند.
همچنین در تعطیلات عید فطر، رادیو یزد ازساعت 9:30الی 12:30ویژه برنامه عیدفطر را به تهیه کنندگی مهدی سرخی زاده وفاطمه دانایی و گویندگی مهدی اربعی ،ناهید فرجی ،علی دهقانپور و حسین درستکار پخش می کند.
برگزاری جشنی رادیویی به مناسبت عید سعید فطر و همراهی با مومنان در این جشن بندگی به مناسبت تمام شدن ماه مبارک رمضان و اینکه مومنان توانستند یک ماه روزه داری کنند و از امتحان الهی سربلند بیرون بیایند در بیشتر برنامه های رادیو یزد در تعطیلات عید فطر موج می زند.
1968/ 6197 دریافت کننده: محمودرضا رحمانی* * انتشار : فلاح
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.