به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه یزد ، آیت الله محمدرضا ناصری در جمع تعدادی از مسئولان، بازاریان و بسیجیان یزد با اشاره به اینکه دشمنان اسلام نسبت به دین ما توطئه های بسیاری داشته و دارند افزود: لازم است که نسبت به تحرکات دشمن در راستای تهاجم به دین و اعتقادات دشمن حساسیت بالایی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تهاجم های دشمنان در طول سالهای پس از انقلاب به صورت بسیار زیاد وجود داشته گفت: باید سعی کنیم نسبت به تقویت مراکز دینی به ویژه حوزه های علمیه جدیت داشته باشیم تا توطئه های دشمنان در راستای دور کردن مردم ما به ویژه جوانان و نوجوانان از ارزشهای دینی را به صورت کامل خنثی کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد به پاسخ قاطع سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به مواضع تروریست های داعشی در سوریه اشاره کرد و ادامه داد: این حرکت بسیار بزرگ و ارزشمند را به مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران و مردم عزیز ایران تبریک عرض می کنم.
ناصری این حرکت سپاه پاسداران را حرکتی بسیار عزتمندانه توصیف کرد و افزود: این اقدام به موقع و بسیار عزیز و عزتمندانه در ارتباط با در هم کوبیدن داعش بود.
امام جمعه یزد تصریح کرد: حرکت بسیار مهم سپاه پاسداران در عزت و سربلندی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا به دنبال داشت و پاسخ قاطعی به دشمنان اسلام و انقلاب بود.
7536/6197 دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.