به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان یزد روز پنجشنبه با اعلام این مطلب و قدردانی ازنیکوکاران ابرکوهی گفت: کمک های خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، کانون خانوادها را مستحکم می کند.
احمد بهمنی گفت: مردم شهرستان ابرکوه با اهداء مبلغ 316 میلیون تومان رتبه نخست را در کمک رسانی به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دراستان به خود اختصاص دادند.
وی گفت: هم اکنون برای آزادی 163 محکوم جرایم غیرعمد در استان 250 میلیارد ریال نیاز و تاکنون خیران استان یزد با پرداخت بیش از 11 میلیارد ریال در جشن گلریزان در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت کرده اند .
حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه نیز با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و قدردانی از مشارکت مردم و خیران در آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد گفت: احسان به گرفتاران سنت حسنه اولیای الهی است و اهل بیت (ع) بینوایان را حتی در طعام برخود مقدم می دانستند.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی یزد نیز بابیان اینکه زندانیان جرایم غیر عمد بدهکارند و بزهکار نیستد اظهارکرد: خیران باید برای کمک به نیازمندان در بحث جرایم غیرعمد همت کنند.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6014/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.