به گزارش ایرنا امام جمعه مهریز گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس اوج همبستگی ملت قهرمان ایران و امت اسلام علیه اسرائیل غاصب است.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی دوشنبه شب در جمع اصناف و کسبه مهریز افزود: روز قدس ، تبلور همدلی مسلمانان علیه غاصبان صهیونیستی و همبستگی با مردم ستمدیده فلسطین است.
وی ادامه داد: مردم قهرمان و اصناف و بازاریان باید با وحدت همگی گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت داشته باشند و خشم خود را از دشمنان اعلام نمایند.
امام جمعه مهریز گفت: از مردم و به ویژه اصناف و بازاریان مهریز دعوت می کنم به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و برای سرافرازی مسلمین جهان به ویژه مردم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
محی الدینی در ادامه گفت: پیامبر بزرگوار اسلام (ص) فرمود کاسب حبیب خداست
کسی که با معیشت مردم سر و کار دارد و جانب انصاف را رعایت می کند مورد رضایت خداوند است و اجر و ثواب او نزد خداوند محفوظ است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصناف و پشتیبانی و کمک اصناف مختلف به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: استان یزد به دارالمؤمنین و دارالعباده معروف می باشد و زیبنده است تمام اقشار به ویژه واحدهای صنفی و بازاریان در رعایت اخلاق، احکام و شئونات اسلامی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در محل کسب و کار خود کوشا باشند.
**امام جمعه بافق: روز قدس مظهر اقتدار نظام اسلامی است
امام جمعه بافق هم روز جهانی قدس را مظهر اقتدار نظام اسلامی عنوان و بر حضور گسترده مردم در این روز استکبار ستیز تاکید کرد.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی روز سه شنبه در حاشیه نشست هماهنگی مراسم راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آرمان‌ها و تفکرات ارزشمند امام راحل مبنی بر وحدت و یکدلی امت اسلامی در راستای ظلم ستیزی اظهار داشت: حضور یکپارچه مردم و مسلمانان دنیا علاوه بر نمایش وحدت و همدلی، تثبیت‌کننده اقتدار پایه‌های حکومت اسلامی است.
امام جمعه بافق گفت: در این راستا حضور عزتمندانه و باشکوه مردم و مسوولان در روز قدس بسیار حایز اهمیت است و بر حضور پرشور و باشکوه مردم این شهرستان در راهپیایی دشمن شکن این روز تاکید کرد.
وی ظلم و ستم بر مردم مظلوم فلسطین را یاد آور شد و افزود: سرزمین پاک بیت المقدس و قبله نخست مسلمانان به عنوان مکان معراج در بیش از 6 دهه اخیر مورد آماج حملات وحشیانه دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمانان قرار گرفته و عزت، شرف و انسانیت امت اسلامی با تجاوز صهیونیستهای جهانخوار به جان، مال، ناموس و آبروی فلسطینیان لگدمال شده است.
سلیمانی اضافه کرد: راهپیمایی روز قدس در این برهه از زمان که دشمنان و استکبار جهانی قصد برهم زدن وحدت و انسجام کشور و اختلاف افکنی بین مسلمانان را دارند باید با عظمت بهتر و فریادهای کوبنده تر برگزار شود.
وی با اشاره به ترورهای اخیر در کشور افزود:همه باید با هوشیاری و بصیرت و همدلی در راستای اهداف نظام و انقلاب گام برداریم.
امام جمعه بافق حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس را مظهر اقتدار نظام عنوان و تصریح کرد: مردم روزه دار این شهرستان باشکوهتر از سالهای گذشته با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از صهیونیست و استکبار جهانی اعلام می کنند.
سلیمانی خاطر نشان کرد: این مراسم جمعه این هفته از محل بسیج تا مسجد جامع برگزار می شود.
مردم بافق ثابت کرده اند از ابتدای انقلاب تا کنون همواره در تمامی مناسبت های ملی و مذهبی حضور چشمگیر داشته و یکی از شهرستانهای پیشتاز استان یزد محسوب می شود.
** فرماندار ابرکوه: روز قدس نماد همدلی با فلسطینیان است
فرماندار ابرکوه گفت : ملت ایران همراه با دیگر امت جهان اسلام در روزجهانی قدس خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل نشان خواهند داد و بار دیگر همبستگی خود را با مسلمانان فلسطین اعلام می کنند .
سید نبی رسولی روز سه شنبه درنشست هرچه بهتر برگزاری روز جهانی قدس اظهارکرد: اعلام روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) در واقع خط بطلان کشیدن بر رژیم جعلی اسرائیل جنایتکار است .
وی افزود: روز جهانی قدس نقطه عطفی در مبارزات ملت فلسطین مقابل رژیم اشغالگر قدس شد و به تاریخچه طولانی این مبارزه، اصالت بخشید .
فرماندار ابرکوه گفت : روز جهانی قدس بزرگترین نماد همدلی و همزبانی امت اسلام در برابر رژیم غاصب و صهیونیستی است.
رسولی خاطرنشان کرد: مهمترین پیام روز قدس ، تحکیم وحدت مسلمانان برای آزادی قدس و پرهیز از همه اختلاف و تفرقه هایی است که دشمن می خواهد بین مسلمانان ایجاد کند.
این مسوول با اشاره به تهاجم بی رحمانه کشور عربستان درسرکوبی مسلمان بحرین ویمن اضافه کرد: ملت ایران برای حمایت از مسلمانان جهان حضور فعال درراهپیمایی قدس خواهند داشت.
نماینده عالی دولت درابرکوه تصریح کرد: بی گمان ملت شریف ایران به عنوان طلایه داران آزادی قدس شریف با لبیک به آرمان حضرت امام (ره) و فرامین رهبر معظم انقلاب ، با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر عظمت نظام را به جهانیان نشان خواهند داد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر ابرکوه از ساعت 12 از میدان امام حسین(ع) خیابان شهید بهشتی ، چهار راه سرو به طرف مصلی نماز جمعه این شهر برگزار خواهد شد.
7540/ 7536/7543/ 6197 گروه خبرنگاران ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.