مجید قدمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در یزد افزود: فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی در زمینه های فرهنگی ، هنری و ورزشی است که در طول تابستان در سه منطقه کشور اجرا می شود.
وی بدون اشاره به مناطق سه گانه برگزاری دوره های اوقات فراغت تابستانی افزود: دانش آموزان برتر حوزه ورزش و تربیت بدنی شناسایی و با همکاری کمیته پارالمپیک در مسابقات داخلی و خارجی شرکت می کنند.
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تصریح کرد: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان زیر پوشش در مقایسه با سایر همکلاسی های خود دارای ویژگی های خاص است که تمام تمهیدات لازم بعمل آمده است .
قدمی گفت: در میان دانش آموزان استثنایی کشور در عرصه های فرهنگی و هنری و بخصوص ورزشی توانایی های خوبی وجود دارد که امیدواریم در تابستان امسال بتوان در شکوفایی و شناسایی آنها بیشتر تلاش کرد.
این مسئول به برخی از فعالیت های انجام گرفته توسط دولت و با مشارکت مردم و خیران برای دانش آموزان استثنایی در یزد اشاره کرد و یادآور شد: سالن ورزشی اختصاصی دانش آموزان استثنایی یزد آماده بهره برداری است که برای تجهیز آن اقدام می شود.
قدمی همچنین به ایجاد مدرسه اوتیسم خیری در یزد اشاره کرد که بهره برداری از آن ، نقش مهمی در تحقق اهداف و برنامه های سازمان استثنایی کشور و استان خواهد داشت .
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در سفر یکروزه خود به یزد ضمن بازدید از طرح های مختلف در شورای آموزش این استان سخنرانی کرد.
استان یزد 220 هزار دانش آموز دارد .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.