به گزارش ایرنا، احمد پهلوانیان جمعه شب در آیین تکریم از خادمان قرآنی بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیر المومنین (ع) ابرکوه اظهار کرد: اکنون، زمان سطه رسانه هاست، باید تلاش کنیم که ترویج فرهنگ قرآن به صورت گسترده و فراتر از چیزی که رسانه ها به آن می پردازند را در جامعه رسانه ای کنیم .
پهلوانیان با اشاره به نقش قرآن در هدایت جامعه و بشریت خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با ترویج گسترده قرآن ، خادمان کوچکی برای قرآن باشیم.
رییس رسانه ملی در استان یزد بابیان اینکه دو خصلت تلاش و تدین از ویژگیهای مردم شهرستان ابرکوه است تصریح کرد: نمونه اش همین بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیر المومنین (ع) ابرکوه که تحت لوای امیر منومنان (ع) فعالیت گسترده ای ظرف 24 سال گذشته در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی داشته است .
رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیر المومنین (ع) ابرکوه نیز در این آیین گفت: این بنیاد 24 سال است که در زمینه علوم و ترویج فرهنگ قرآنی با کمک افراد خیر فعالیت دارد.
مجبتی عزیزی بابیان اینکه این بنیاد سالانه 147 برنامه های مختلف قرآنی در قالب 43هزار ساعت جلسه آموزشی فعالیت دارد افزود: بخاطر فعالیت گسترده این بنیاد ، مردم با رضایت مندی به آن نگاه می کنند.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن تاکیدکرد: تا افق 1400 تربیت تعداد 600 حافظ قرآن در دستور کار این بنیاد قرآنی قرار دارد.
امام جمعه موقت ابرکوه در این آیین با تجلیل از 24 سال فعالیت مستمر و اثر گذار بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین (ع) ابرکوه گفت: سعادت انسان در الهام گرفتن از تعالیم قرآنی است.
حجت الاسلام تقی فتاحی افزود: برای رستگاری و توفیقات در زندگی عمل به آموزه های قرآنی باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
دراین آیین که فرماندار ابرکوه و جمعی ازمسوولان و خیران نیکوکار و اصحاب قرآن حضور داشتند بااهداء هدایایی از 70خادم قرآن کریم و همچنین خبرنگاران فعال حوزه قرآنی تجلیل شد.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.