به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی جمعه شب درنشست اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد : نمازجمعه دژی محکم در برابر استکبارجهانی و سنگری مستحکم در دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی است.
وی با بیان اینکه این فریضه الهی، پایگاهی با جاذبه برای جوانان است افزود: نماز جمعه خنثی کننده تحرکات ضد فرهنگی و دفع کننده تهاجم فرهنگی دشمنان و یکی از ثمرات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
حسینی با اشاره به سفارشات موکد امام راحل(ره) و همچنین دعوت مقام معظم رهبری مبنی بر برپایی باشکوه نماز جمعه، خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان همواره حضوری چشمگیری در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه داشته و دارند.
امام جمعه ابرکوه در حاشیه این نشست در گفت وگو باخبرنگار ایرنا به بخشی از فعالیت های ستاد نماز جمعه اشاره و گفت: ستاد نماز جمعه ابرکوه با توجه به فعالیت ها برای خدمت رسانی به نمازگزاران از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان چند بار نمونه شناخته شده است .
حسینی ضمن تشکر از اعضای ستاد نماز جمعه تصریح کرد : بیش از 40 نفر از برادران و خواهران، عضو ستاد نماز جمعه ابرکوه هستند که هر هفته بدون چشم داشتی برای برپایی نماز باشکوه جمعه فعالیت چشمگیری دارند.
دراین آیین ، حکم علی محمد امیدواری بعنوان مسئول ستاد نماز جمعه ابرکوه که از سوی شورای سیاسگذاری ایمه جمعه استان یزد صادر شده بود توسط امام جمعه ابرکوه به وی ابلاغ شد.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.