به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی کارآموز روز پنجشنبه در شورای آموزش و پرورش مهریز افزود: در مهریز 100 مدرسه در مقاطع مختلف تحصیلی در مناطق شهری و روستایی بخش مرکزی وجود دارد.
وی ادامه داد: قدمت برخی از مدارس مهریز بخصوص در مناطق شهری افزون بر 80 سال است و فضای اینگونه واحدهای آموزسی مناسب برای آموزش نیست .
مدیر آموزش و پرورش مهریز خاطر نشان کرد: مرمت و بهسازی مدارس فرسوده این شهرستان افزون بر 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که این موضوع به مسئولان استان اعلام شده است.
امام جمعه مهریز نیز در این جلسه با تبیین نقش تعلیم و تربیت دانش آموزان از نظر اسلام گفت: دانش آموزان امانتی در اختیار آموزش و پرورش و فرهنگیان هستند.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: اجرای طرح امین در مدارس مختلف با حضور روحانیون و همکاری حوزه های علمیه کار مهمی است که باید ادامه یابد.
در ادامه این جلسه سید محمد رستگاری فرماندار مهریز ضمن قدردانی از فعالیت های آموزش و پرورش مهریز در حوزه های آموزشی و پرورشی پیگیری برای جذب اعتبارات را مورد تاکید قرار داد.
وی همچنین با تاکید بر رسیدگی به مسائل فرهنگی و پرورشی در کنار برنامه های آموزشی، همکاری اولیای دانش آموزان و مسئولان با آموزش و پرورش در اجرای برنامه های پرورشی را خواستار شد.
مهریز دارای هشت هزار دانش آموز، 100 باب مدرسه و افزون بر یک هزار معلم است .
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.