به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی مهریز افزود: راه اندازی اینترنت ملی نقش مهمی در استفاده درست مردم و جوانان از فضای مجازی دارد و جلو بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های این حوزه گرفته می شود.
وی با بیان اینکه دشمنان از فضای مجازی برای تضعیف ارزش ها و مبانی دینی و اعتقادات مردم استفاده می کنند، گفت: فضای مجازی ضمن اینکه فرصت است، تهدیدهم محسوب می شود بنابراین باید از آن بنحو شایسته و در راستای اهداف کشور بهره گرفت.
محی الدینی افزود: دشمنان از فضای مجازی و برنامه های فرهنگی در قالب تهدید نرم برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جوانان استفاده می کنند .
وی تقویت و ترویج فرهنگ کار و تلاش را مورد تاکید قرار داد و از برخی موازی کاری ها در حوزه مسائل فرهنگی و هنری ابراز ناخرسندی کرد .
محی الدینی پیشنهاد داد تا مسئولان اجرایی با حضور در نمازهای جمعه و جماعات در سطح مساجد نسبت به بیان عملکرد و آگاهی دادن به مردم در خصوص مسائل مختلف اقدام کنند.
وی ، راه اندازی میز خدمت در نمازجمعه مهریز را به عنوان یک پیشنهاد دیگر مطرح کرد که نقش مهمی در تعامل بین مردم و مدیران اجرایی شهرستان در مباحث مختلف خواهد داشت.
سید محمد رستگاری فرماندار مهریز نیز در این نشست گفت: دولت به تنهایی نمی توان در فعالیت های مختلف ورود کند و باید آحاد مردم و دلسوزان در مباحث مختلف مورد نیاز شهرستان همراهی و همکاری داشته باشند .
جلسه شورای فرهنگ عمومی مهریز با حضور اعضا در خصوص بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.