به گزارش ایرنا، علی نمازی روز سه شنبه در نشست هماهنگی تدوین نقشه جامع سرمایه گذاری استان، هدف از تدوین این نقشه را شناسایی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و روش های تامین و جذب منابع مالی آنها در بخش های مختلف و شتاب بخشی به اجرای طرح های سرمایه گذاری اعلام کرد.
وی با بیان اینکه این نقشه در راستای دسترسی به سند چشم انداز توسعه استان تدوین می شود، گفت: شناسایی شرکت های داخلی و خارجی، نهادهای ملی و بین المللی برای جذب تسهیلات خارجی( فاینانس) و بسترسازی برای بازیابی فرصت های سرمایه گذاری از دیگر اهداف تهیه این نقشه است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد، همکاری دستگاه های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری را در تدوین و عملیاتی شدن نقشه جامع سرمایه گذاری خواستار شد و گفت: دستگاه ها برای تحقق این هدف باید طرح ها و فرصت های سرمایه گذاری خود را با در نظر گرفتن منابع مالی لازم ارائه کنند.
نماینده وزیر اقتصاد در استان یزد با تاکید بر لزوم اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای این طرح اضافه کرد: در آینده نزدیک با حضور استاندار ومدیران دستگاه های اجرایی استان این موضوع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و فرایند تدوین نقشه جامع سرمایه گذاری نهایی می شود.
سیدحسین دشتی مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری یزد هم در این نشست گفت: تهیه نقشه جامع سرمایه گذاری از نیازهای استان در این بخش است و مدیریت استان برای اجرای این طرح آمادگی دارد.
استان یزد در زمینه جلب مشارکت سرمایه گذاران و انجام زیرساخت های لازم برای جذب سرمایه گذاری از استان های پیشرو در کشور است.
1968/ 6014/ خبرنگار: محمودرضا رحمانی ** انتشار : کاظم شاملو
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.