به گزارش ایرنا علی صادق زاده روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه و نگهداری فضای سبز از رویکردهای اصلی شهرداری هرات است خاطر نشان کرد: در سال گذشته بالغ بر 750میلیون ریال ماهیانه صرف نگهداری فضای سبز شهر هرات شده است.
وی گفت: زیبا سازی یکی از مهمترین برنامه های سالجاری شهرداری است که در راستای تحول و توسعه زیباسازی شهر صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: خوشبختانه در راستای خدمت رسانی به شهروندان چندین اقامتگاه بوم گردی در هرات ایجاد شده که علاوه بر ترغیب گردشگران موجب شناسایی شهرستان خاتم و آثار تاریخی آن خواهد بود.
وی تاکید کرد: شهرداری هرات در یکسال گذشته در سه مقوله بهبود عبور و مرور و ترافیک شهری،حوزه خدمات شهری و فضای سبز سطح شهر خدماتی را برای همشهریان انجام داده است.
وی خاطرنشان ساخت: در حوزه عبور و مرور و ترافیک شهری، ایمن سازی تقاطع های در مناطق مختلف سطح شهر،خط کشی مسیر خیابان اصلی در دو مرحله،احداث خیابان شرکت تعاونی،آزاد سازی خیابان نشاط و جداسازی خیابان لاری پور از خیابان دانش آموز که اینها همگی در زمینه کم کردن بار ترافیکی شهر هرات بود.
صادق زاده افزود: یکی از اقدامات اساسی که در سال 95 صورت گرفت زیر سازی اکثر کوچه های هرات و آسفالت مناطق پرتردد شهر است که با رضایت شهروندان همراه بود.
صادق زاده ، عوارض مالیات بر ارزش افزوده را تنها درآمد ثابت و پایدار شهرداری جهت توسعه زیرساخت ها و عمران و آبادانی شهر عنوان و خاطر نشان کرد: اگر شهروندان به موقع نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند کمک قابل توجهی به شهرداری خواهد شد.
وی در ادامه به خدمات ارائه شده در حوزه شهری و مبلمان اشاره و اظهار داشت: نصب آبنمای کف پوش در پارک ولی عصر (عج)،ساخت میدان عدالت،پروژه میدان جهاد و بلوار آزادگان از مهمترین اقدامات در این زمینه است.
شهردار هرات افزود: در بسیاری از مناطق شهرستان از جمله بلوار جهاد ،تقاطع چهار راه شریعتی و پارک امیر نورپردازی صورت گرفته است و همچنین در مجموع در سال گذشته حدود 38 هزار متر مربع از خیابان و کوچه های شهرهرات آسفالت شد.
خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6197 خبرنگار: صغری حیدری** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.