به گزارش خبرنگار ایرنا، سید ابوالفضل موسوی بیوکی شامگاه پنجشنبه در بازدید از نمایشگاه علوم قرآنی یزد در حسینیه صاحب الزمان(عج) از راه اندازی نمایشگاه های قرآنی قدردانی کرد و افزود: باید زمینه آشنایی هرچه بیشتر مردم با علوم قرآنی فراهم شود که برگزاری نمایشگاه ها از اقدامات موثر در این زمینه است.
وی ادامه داد: فعالیت های خوبی در سال های اخیر در حوزه قرآن در قالب برنامه های مختلف انجام گرفته و لازم است با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه های فرهنگی استان این فعالیت ها افزایش یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و مسئول نمایشگاه علوم قرآنی گزارشی از برپایی این نمایشگاه و برنامه های جنبی آن ارائه دادند.
در نمایشگاه علوم قرآنی استان یزد افزون بر سه هزار عنوان کتاب و یک هزار نرم افزار قرآنی با تخفیف 10 تا 50 درصد عرضه شده است.
برگزاری 10 محفل انس با قرآن، سه نشست علمی و تخصصی، مسابقه پیامکی در صدا و سیما مرکز یزد و توزیع 2هزار جلد قرآن کریم در شهرستان ها با اولویت مساجد روستاهای محروم از این برنامه هاست.
برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، نسخ خطی، اکران فیلم های قرآنی، کتابت و خوشنویسی قرآن و رونمایی از یک کتاب قرآنی و اختصاص غرفه هایی به موسسه ها و نهادهای قرآنی از برنامه های جنبی نمایشگاه قرآنی است.
برنامه های قرآنی با حمایت و مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با استان یزد در 10 استان دیگر نیز در حال برگزار است.
7536 / 6014/ خبرنگار: کاظم سبحان زاده** انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.