به گزارش ایرنا، علی غیاثی ندوشن در این آیین با تبیین برنامه های ماه مبارک رمضان در قالب جشن رمضان و از جمله نمایشگاه علوم قرآنی گفت: این نمایشگاه از امشب به مدت 10 شب در هشت شهرستان استان دایر شده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت 21 تا یک بامداد پذیرای علاقه مندان به کلام وحی است افزود: نمایشگاه علوم قرآنی به طور همزمان در مراکز شهرستان های اشکذر، میبد، اردکان، ابرکوه، خاتم، بافق و بهاباد نیز دایر است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اضافه کرد: در نمایشگاه علوم قرآنی افزون بر سه هزار عنوان کتاب و یکهزار نرم افزار قرآنی با تخفیف 10 تا 50 درصد عرضه شده است.
این مسئول همچنین از برگزاری برنامه های متنوع قرآنی در سراسر استان یزد خبر داد و گفت: برگزاری 10 محفل انس با قرآن، سه نشست علمی و تخصصی، مسابقه پیامکی در صدا و سیما مرکز یزد و توزیع 2 هزار جلد قرآن کریم در شهرستان ها با اولویت مساجد روستاهای محروم از این برنامه هاست.
غیاثی از برنامه ریزی برای برگزاری همایش استانی مناجات خوانی با هدف احیای سنت های ماه مبارک رمضان در اردکان خبرداد و گفت: برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، نسخ خطی، اکران فیلم های قرآنی، کتابت و خوشنویسی قرآن و رونمایی از یک کتاب قرآنی و اختصاص غرفه هایی به موسسه ها و نهادهای قرآنی از برنامه های جنبی نمایشگاه قرآنی است.
برنامه های قرآنی با حمایت و مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با استان یزد در 10 استان دیگر نیز در حال برگزار است.
7532 / 6014/ خبرنگار: سعید صادقی مقدم** انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.