به گزارش ایرنا مصطفی سالاری روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان یزد افزود: خوشبختانه در سالهای گذشته با برنامه ریزی های انجام شده بانک اطلاعات تجهیزات و نیروهای انسانی دستگاه های اجرایی جمع بندی شده که قطعاً می تواند در مواقع بحرانی و ضروری کارساز باشد.
وی توجه به امر پیشگیری را برای کاهش صدمات مالی و جانی در زمان وقوع بحران ها مهم و تأثیرگذار دانست و تصریح کرد: تدوین واجرای برنامه هایی با رویکرد آموزشی و آگاه‌سازی مردمی در بحث مدیریت بحران نقش مهمی در کاهش آسیب‌پذیر جامعه ایفا خواهد کرد.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در رابطه با موضوع مقابله با پدیده مگس میوه مدیترانه ای برای کاهش خسارات محصولات کشاورزی گفت: برش شهرستانی دستورالعمل های استانی برای اجرا به ادارات و نهادهای شهرستان ابلاغ می شود.
سالاری با بیان اینکه در وقوع بحران های طبیعی باید زمان طلایی یعنی اقدام در کوتاه ترین زمان ممکن مدنظر قرار گیرد اظهار داشت: بحران هیچگاه خبر نمی کند و مهمترین نکته ای که باید در این خصوص مدنظر قرار گیرد تصمیم گیری در زمان های قبل ، حین و بعد از بحران است.
شهرستان یزد 600 هزار نفر جمعیت دارد.
7537 / 6197 خبرنگار: مسعود میرجلیلی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.