به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی غروی یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در مسجد حظیره یزد برگزار شد، با تبیین آثار انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت ماه افزود: ملت ایران با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و برای عزت و اقتدار کشور به شکلی گسترده در اتتخابات شرکت کردند.
وی ادامه داد: بعد از خلق حماسه بزرگ سیاسی مردم قهرمان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اکنون نوبت همدلی و همکاری تمام مردم و مسئولان برای تحقق اهداف نظام و منویات مقام معظم رهبری است .
غروی گفت: ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام یک الگو برای سایر ملل جهان و مسلمانان است و انتظار می رود همه با همدلی در صفی واحد برای خدمت به ملت و کشور فعالیت کنند.
وی ادامه داد: دشمنان در 38 سال گذشته برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی به انواع دسیسه ها متوسل شدند ولی وحدت و هوشیاری و همچنین ولایتمداری مردم موجب خنثی شدن اهداف کفر جهانی شده است.
این مدرس حوزه و دانشگاه ساده زیستی، شجاعت، اخلاق مداری، دشمن شناسی و ایستادگی در برابر دشمنان را از ویژگی های بارز امام راحل برشمرد و خاطر نشان کرد: باید سیره و منش نورانی حضرت امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف به خوبی و روشنی برای جوانان و آینده سازان کشور اسلامی تبیین شود.
غروی همچنین یاد و خاطره سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) را گرامیداشت و در خصوص نقش ایشان در انقلاب و تحقق اهداف عالیه نظام و امام خمینی (ره) به تفصیل سخن گفت.
وی یادآور شد: شهید آیت الله صدوقی (ره) از استوانه های مهم و تاثیرگذار انقلاب اسلامی بود که تمام هستی خود را وقف اعتلای کشور و مردم کرد و عاقبت به فوز عظیم شهادت نائل آمد.
غروی گفت: شهید صدوقی همواره در کنار امام (ره) بود و برای تحقق اهداف ایشان و انقلاب اسلامی لحظه ای دریغ و کوتاهی نکرد.
وی همچنین از قیام خونین 15 خرداد به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به عنوان نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد.
این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، جمعی از مدیران اجرایی، خانواده های شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم برگزار شد و عزاداری هیات روستای ده بالای تفت از برنامه های آیین گرامیداشت ارتحال امام راحل در مسجد حظیره بود.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.