حجت الاسلام علی کارگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت بیست و هشتمین سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام (ره) افزود: یکی از ثمرات مهم انقلاب اسلامی و نهضت حیات بخش حضرت امام خمینی (ره) موج بیداری اسلامی است که در برخی از کشورهای منطقه و جهان فراگیر شده و با قوت ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد: امت اسلام و مظلومان جهان که از جنایات استکبار جهانی به ستوه آمده اند به تاسی از ملت قهرمان ایران علیه دشمنان ایستادگی می کنند.
کارگر گفت: باید همواره در تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و افکار والای حضرت امام خمینی (ره) به نسل جوان و سایر ملت ها و کشورها اقدام شود .
وی افزود: باید یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد در ذهن ملت ایران و جوانان و همچنین محرومان عالم زنده بماند و الگوی همیشگی استکبار ستیزی عالمیان باشد.
به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) و 15 خرداد 700 برنامه در استان یزد برگزار می شود.
7536/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده
***
امام خمینی(ره) بعد از معصومان(ع) شخصیتی جامع وبی نظیر بود
امام جماعت مسجد جامع ابرکوه گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی جامع وبعد از معصومین (ع) بی نظیر بود و کسی درجامعیت در حد امام راحل نیامده است.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محمد رضا غیاثی عصر یکشنبه در آیین بیست و هشتمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در مسجد جامع ابرکوه اظهارکرد گفت: امام خمینی (ره) در ابعاد مختلف شخصیت به خصوص دو بعد سیاسی و فقاهت فوق العاده بود.
وی شجاعت در پیاده کردن علوم دینی را مهمترین ویژگی امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: فروپاشی رژیم سابق شوروی و دعوت گورباچف به توحید کار پیامبر گونه امام خمینی (ره) بود.
وی بابیان اینکه نهضت انقلاب اسلامی با رهبری های مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت، تاکیدکرد: ملت ایران هرسال با بر پایی مجالس بزرگداشت آن پرچمدار اسلام ناب محمدی( ص) عشق و ارادت خود را به نمایش می گذارند.
دراین آیین یکی ازمداحان اهل بیت در وصف امام راحل به مداحی پرداخت.
شهرستان ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع شده است.
7540/ / خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.