به گزارش شامگاه شنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد در پیام سیدمحمد میرمحمدی آمده است: در تاریخ انقلاب اسلامی ماه خرداد، ماه شور و حرکت و قیام و ماه هجران بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.
وی در این پیام ادامه داد: پانزده خرداد سال 42 پیامد فراز و نشیب انقلاب مشروطه و آغاز نهضت اسلامی و نقطه عطف حرکت عظیمی است که 15 سال پس از آن به ثمر نشست و امروز جهانی را تحت تأثیر شجره طیبه خود قرار داده است .
استاندار یزد خاطر نشان کرد: 15 خرداد 42 مصادف با دوازدهم محرم بود و پیداست که طلیعه این نهضت با عاشورای خونین حسین(ع) چه ارتباط معناداری دارد و حضرت امام (ره) این فرزند مخلص و جان بر کف زهرا(س) از آن روز زمام رهبری نهضت را بعهده گرفتند و از هیچ قدرتی جز خدا هراس نداشتند و جز به وظیفه الهی عمل نکردند .
میرمحمدی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) روند حاکم بر جهان را بهم زد و بساط ستمگران را در هم پیچید و رژیم ستم شاهی 2500 ساله را ریشه کن کرد و آزادگان جهان و محرومان عالم که دلباختگان او بودند، آرمان او را در اقصی نقاط عالم به جان خریدند و شیفتگان او در میهن اسلامی از بحران ها و حوادث خونین گذشته و امروز ایران سرافراز یادگار عظمت روح بلند، همت و اخلاص آن مردالهی است.
استاندار یزد تصریح کرد: انقلابی که با خون شهیدان بیمه شده و زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) خواهد بود و امروز آن مرد الهی نیست و ما در سالروز رحلتش با آرمان‌هایش و با جانشینش رهبر معظم انقلاب میثاقی دوباره می بندیم و برای آبادانی و شکوفایی این مرز و بوم و برای خدمت به مردم نجیب و همیشه در صحنه عهدمان را تازه می کنیم و برای یاری دولت کریمه تدبیر و امید و تحقق برنامه هایش که تحقق خواسته های مردم و نظام است، آرام نخواهیم گرفت.
میرمحمدی در پایان این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب از مردم شریف دارالعباده شرکت در آیین های ویژه سالروز ارتحال امام (ره) را خواستار شده است.
آیین های بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام (ره) و شهدای 15 خرداد با 700 برنامه در سطح استان یزد برگزار می شود.
7536/ 6014/ دریافت کننده:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.