به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز شنبه در آیین تجلیل از فعالان قرآنی مهریز با اشاره به اهمیت فراگیری و عمل به کلام وحی افزود: قرآن نسخه شفا بخش زندگی آحاد مردم است.
وی ادامه داد: راه اصلی عزت و سعادت تمام انسان ها حرکت در مسیر حق و حقیقت و عمل به سفارشات ائمه اطهار (ع) و همچنین آیات نوزانی وحی است که باید از همان ابتدای زندگی به آن توجه داشت.
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی در سال های گذشته فعالیت های بسیار خوبی در حوزه دین و قرآن انجام گرفته ولی قطعا کافی نیست و باید بیشتر اقدام شود.
محی الدینی گفت: فعالیت های دینی و قرآنی توسط مراکز مختلف فرهنگی از جمله کارهای بسیار خوب ، لازم و ارزشمندی است که باید با حمایت مسئولان و خیران ادامه یابد.
امام جمعه مهریز از فعالیت های قرآنی در بین نونهالان و نوجوانان به عنوان یک ضرورت یاد کرد و از متولیان فرهنگی ، آموزشی و تبلیغی خواست تا در این عرصه مهم بیشتر تلاش داشته باشند.
محی الدینی به تهدید نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی و نسل جوان اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود تا با گسترش فعالیت های قرآنی جلو هجمه استکبار جهانی گرفته شود.
مهریز دارای 20 موسسه و مرکز قرآنی است .
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7541/ 6197 خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار: فلاح

irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.