به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه اظهارکرد: ملت درانتخابات بار دیگر اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کردند و نشان دادند که به رغم توطئه های دشمنان هنوز دلسوز انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود: نقش محوری مقام معظم رهبری در فراخوان مردم به این مهم و مدیریت و هدایت کلان افکار عمومی که مورد اعتراف دوست و دشمن واقع شد و هوش و زکاوت رهبر معظم انقلاب ، حتی مخالفان را هم به پای صندوقهای رأی کشاند .
حسینی بابیان اینکه انتخابات به لطف خدا در اوج امنیت و آرامش و متانت برگزار شد ادامه داد: ملت درانتخابات مردم سالاری دینی را نهادینه کردند.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه بابیان اینکه نتیجه انتخابات برای همه مردم قابل قبول است و رئیس جمهور محترم رئیس دولت مقبول دوازدهم برای تمام ملت است تصریح کرد: ما موظف به همیاری وهمکاری با دولت دوازدهم هستیم .
حسینی خاطرنشان کرد: انتظار ملت ایران که رئیس جمهور منتخب به قول و وعده های خود عمل کندو یکی از این وعده ها این بوده که مرحله پسا انتخابات مرحله رفاقت بعد از رقابت باشد.
حسینی تصریح کرد: انتظار دیگر ملت این است که دولت مجموعه ای از سلایق باشد و به دور از جریان بازی و جناح گرائی کابینه ای جوان انقلابی و فراگیر تشکیل دهد و خود را وامدار هیچ طیف و جناحی نداند .
امام جمعه ابرکوه با اشاره به نخستین سفر خارجی ترامپ به عربستان و سرزمین اشغالی گفت: این سفر و استقبال خائنان به حرمین شرفین از او ائتلاف رسمی عربی، غربی و عبری به نمایش درآمد .
وی بابیان اینکه با اینکه رئیس جمهور آمریکا در مبارزات انتخاباتیش حکومت عربستان را مطرود می دانست تاکید کرد: اما برای آمریکا چه نفعی بالاتراز این که بزرگترین قرار داد نظامی را به ارزش صد میلیارد دلار با عربستان ببندد.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.