به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سیدمحمد شریف حسینی‌کوهستانی عصر رور پنجشنبه در جمع روحانیون و مبلغان دینی استان افزود: روحانیون باید همواره مردم و جوانان را در جامعه اسلامی به سمت تعالی و خوبی‌ها هدایت نماید.
وی ادامه داد: فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در حوزه دین مسئولیت بسیار سنگین است و باید از همان ابتدای زندگی در کودکان و نوجوانان شروع شود تا دارای تاثیر بیشتر باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: فعالیت روحانیون و مبلغان دینی در حوزه کودکان و نوجوانان باید همواره در راس برنامه ها باشد چون اگر معارف دینی در بین آنها نهادینه شود دشمنان نمی توانند اهداف خود را دنبال کنند.
حسینی کوهستانی به به سفر مقام معظم رهبری به یزد و منویات ایشان در ارتباط با مهدی آذر یزدی پدر ادبیات کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: باید تلاش کرد تا برنامه‌های روحانیون در حوزه کودک و نوجوان تاثیرگذاری خاص خود را داشته باشد.
این مسئول تصریح کرد: ماه مبارک رمضان یک فرصت خوب برای جذب کودکان و نوجوانان و سایر اقشار مختلف مردم است و باید بنحو شایسته از آنها استفاده شود.
حسینی کوهستانی افزود: از فعالیت های خوبی که در حوزه تبلیغات در دست اقدام است انتشار خاطرات مبلغان دینی است که در طول سال به ویژه ماه مبارک رمضان و ماه محرم است.
استان یزد دارای سه هزار مسجد و یکهزار و 500 روحانی دارد.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.