به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز چهارشنبه در مراسم صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی یزد که در پادگان آیت الله خاتمی برگزار شد با گرامیداشت سوم خرداد افزود: رزمندگان قهرمان اسلام در سایه ایمان و همدلی بر دشمنان پیروز شدند.
وی ادامه داد: تمام لحظات دوران دفاع مقدس را باید لحظه های نورانی و خاطره انگیز در نزد ملت فهیم و انقلابی ایران ذکر کرد که قطعا فتح خرمشهر از مهمترین ایام در تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.
امام جمعه یزد اظهار داشت: رزمندگان قهرمان ما با همدلی و ولایتمداری در سوم خرداد 1361 چنان با قدرت و درایت استحکام دشمن بعثی و حامیان آنها را در هم شکستند که مایه عزت و غرور ملت ماست.
ناصری افزود: دشمنان در 38 سال گذشته برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از تمام اهرم های خود استفاده کرد و دچار شکست شده و در برهه کنونی به دنبال نفوذ و بهره گیری از تهدید نرم است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد تصریح کرد: برای برخورد با نفوذ فرهنگی و اقتصادی استکبار جهانی مردم و مسئولان باید با همدلی گوش به فرمان مقام معظم رهبری اقدام کنند.
ناصری گفت: ملت ایران در سایه وحدت و هوشیاری توطئه های کفر جهانی را با موفقیت پشت سر گذاشته و قطعا همچنان با تکیه بر دانش و ظرفیت های داخلی به راه خود ادامه می دهد.
این مراسم با حضور نیروهای نظامی و انتظامی ، مدیران و خانواده های شهدا به مناسبت روز سوم خرداد برگزار شد.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.