سیدنبی رسولی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در گفت وگو باخبرنگار ایرنا بابیان اینکه پیروزی خرمشهر با استعانت خداوند متعال و رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) بود اظهارکرد: رزمندگان فاتح خرمشهر دشمن بعثی تا دندان مسلح را خوار و خفیف کردند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، امام خمینی (ره) و رزمندگان افزود: اقتداری که امروز در جهان برای ایران اسلامی به ارمغان آمده است مرهون زحمات رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس است.
فرماندار ابرکوه با تاکید براینکه امنیت و سرافرازی مرهون مجاهدت و ایثار رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است خاطرنشان کرد: پاسداری از خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران و آزادگان این نظام و انقلاب با حرکت در مسیر رهبری و ولایت فقیه تثبیت می شود.
نماینده عالی دولت درابرکوه یادآورشد: سالروز فتح خرمشهر یکی از بهترین فرصت هایی است که می توان با برگزاری یادواره های شهدا و گرامیداشت حماسه سوم خرداد برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، از خود گذشتگی و انتقال آن به نسل جوان تلاش کرد.
به گزارش ایرنا، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ابرکوه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با حضور ایمه جمعه ابرکوه ، مهردشت ، فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها برگزار شد.
همچنین به همین مناسبت مراسم رژه موتوری نیروهای نظامی ، انتظامی وادارات از محل ناحیه مقاومت بسیج تا گلزار شهدا برگزارشد.
گلباران و عطر افشانی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدای فصل بهار، یادواره 70 تن ازشهدای فتح خرمشهر و شهدای فصل بهار ابرکوه، مسابقات شب خاطره و شب شعر ، مسابقات فرهنگی ، ورزشی ، برپایی ایستگاه های صلواتی از برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان ابرکوه است.
ابرکوه 275 شهید ، بیش از 570 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است .
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع شده است.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.