به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری یزد، در پیام سید محمدمیرمحمدی آمده: حماسه شگفت و تاریخی آزادی خرمشهر از یاد نرفتنی و حکایتی است مثال زدنی از فداکاری و عشق و ایمان سلحشوران سپاه اسلام در اوج مظلومیت و در اوج پاکبازی و منتهای توکل به خدا بعد از 43 روز مقاومت که این شهر را آزاد کردند.
این پیام می افزاید: این آزادی مهمترین حاصل عملیات بیت المقدس بود و جهان را به حیرت وا داشت و دشمن بعثی را سرافکنده کرد.
'آزادی خرمشهر آزادی یک شهر نبود تجلی درخشان ایثار و فداکاری یک ملت قهرمان بود خرمشهر نماد مقاومت و ترجمان ایمان و همت و آگاهی فرزندان رشید ایران است. خرمشهر یک شهر نیست که یک جغرافیای بزرگ خلوص و فداکاری است یک تاریخ است.'
در ادامه پیام استاندار یزد آمده است: اینجانب سالروز پیروزی خرمشهر را که حماسه ای ماندگار و جاودانه است به همه ملت ایران و به اهالی متدین، مخلص و همیشه در صحنه استان یزد و بویژه به سپاه پیروز الغدیر و همه جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده های شهدا تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم بتوانیم در امنیت و امان ناشی از خون شهیدان و حماسه رزمندگان به خدمت خالصانه به مردم و اسلام و انقلاب بپردازیم و از ارزشهای الهی دفاع کنیم.
این پیام اضافه می کند: مردم ما لایق بهترین ها هستند و ملت ما با رهبریهای امام گونه مقام معظم رهبری که پرچم پر افتخار شرف و افتخار را بر دوش گرفته اند بی شک قله های سربلندی جهان را از آن خود خواهند کرد در پایان با تبریک حسن انتخاب و حضور حماسی مردم فهیم و بزرگوارمان در انتخابات ریاست جمهوری و شورایهای اسلامی شهر و روستا، عزت و سرافرازی همه را از خدای منان مسئلت می‌نمایم.
سوم خرداد سالرزو آزادسازی خرمشهر و روز قیامت، ایثار و پیروزی است. شهر خرمشهر سوم خرداد 1361 هجری شمسی با عملیات بیت المقدس توسط رزمندگان سپاه حق علیه باطل فتح شد.
7532/6197 دریافت کننده: سعید صادقی مقدم** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.