احمد ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رزمندگان جانبرکف اسلام با غیرت و قدرت ایمان در سوم خرداد سال 1361 با غلبه بر دشمن بعثی به پیروزی و آزاد سازی شهر خرمشهر رسیدند.
وی ادامه داد: حماسه سازان فتح خرمشهر در سایه همدلی و ولایتمداری با شجاعت و استقامت بر دشمنان ایران اسلامی پیروز شدند و غیرت دینی و انقلابی خود را به خوبی نشان دادند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: سوم خردادماه و فتح خرمشهر در عمل یادآور ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت فهیم ماست که باید همواره در بین مردم و جوانان زنده بماند.
ابراهیمی گفت: باید ابعاد فتح خرمشهر و پیروزی رزمندگان جانبرکف دوران دفاع مقدس بنحو شایسته توسط نهادهای فرهنگی ، تبلیغی و آموزشی به نسل جوان منتقل شود.
وی سالروز آزادسازی فتح خرمشهر را به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران به عموم خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و دلاوران هشت سال دفاع مقدس تبریک گفت.
این مسئول گفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در سطح استان برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی با همکاری مردم و دستگاه های مختلف اجرایی برگزار می شود.
ابراهیمی گفت: سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران ، برگزاری جلسات فرهنگی و تبیین ابعاد سوم خرداد ، حضور در گلزار شهدا و غبارروبی قبور منور آنها و همچنین برگزاری همایش های فرهنگی و ورزشی برگزار می شود.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.