به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی عصر روز سه شنبه در اولین جلسه شورای اداری مهریز که با حضور مدیران اجرایی این شهر برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان منتقل شود.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات حماسی 29 اردیبهشت ماه و مشارکت گسترده مردم و با قدردانی از همراهی مردم افزود: ملت ایران با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری بار دیگر در منظر جهانیان حماسه آفریدند.
وی ادامه داد: حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم مومن و ولایی ایران در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان به نظام اسلامی بود.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: باید حضور حماسی مردم را به مقام معظم رهبری و تمام دلسوزان به نظام و انقلاب اسلامی تبریک گفت و همچنین به دکتر روحانی که به امید خدا برای مردم بیش از گذشته خدمت می کنند.
محی الدینی گفت: مقام معظم رهبری بعد از حماسه مردم در روز 29 اردیبهشت ماه پیام مهمی را خطاب به مردم و مسئولان صادر کردند و پیروز حقیقی را ملت ایران دانستند که به رغم توطئه های دشمنان با همبستگی در پای صندوق های رای حاضر شدند.
وی افزود: بعد از برگزاری انتخابات پرشور مردم در 29 اردیبهشت ماه الان نوبت مدیران اجرایی و دولتمردان است که طبق توصیه های مقام معظم رهبری بیش از گذشته برای حل مسائل مردم فعالیت کنند.
امام جمعه مهریز به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و تصریح نمود: مدیران اجرایی باید با همراهی و حمایت مردم برای ایجاد اشتغال و تولید در کشور برنامه ریزی و خدمت کنند.
وی گفت: نمازجمعه در نظام اسلامی از اهمیت و قداست بالایی برخوردار است و فرصتی محسوب می شود که مدیران اجرایی می توانند از آن برای ارائه گزارش به مردم استفاده کنند.
همچنین فرماندار مهریز با تبریک حضور حماسی مردم این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت ماه به ثمرات و برکات این مشارکت بالا در داخل و بخصوص خارج از کشور اشاره کرد.
سید محمد رستگاری از تمام عوامل برگزار کننده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری و مشارکت افزون بر 65 درصدی مردم در این عرصه قدردانی کرد.
وی به اهمیت برنامه ریزی و پیگیری امور مردم توسط دستگاه های اجرایی در سالجاری و تحقق منویات مقام معظم رهبری و همچنین حل و فصل مسائل آحاد شهروندان تاکید نمود.
در این جلسه تعدادی از مدیران اجرایی مهریز به ارائه گزارش از عملکرد مجموعه اداری خود پرداختند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.