سرگرد علی فاتحی روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا با اشاره به حضور باشکوه مردم درانتخابات اظهارکرد: نتیجه انتخابات خواست ملت بود و حضورشان قابل تقدیر است.
وی به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان ، شهدا و امام خمینی (ره) افزود: فتح خرمشهر نماد قدرت و اقتدار رزمندگان اسلام در 8سال دفاع مقدس بود.
فاتحی بابیان اینکه به دنیا ثابت کردیم هیچ قدرت نظامی نمی تواند به کشورما چشم طمع داشته باشد تصریح کرد: باید ارزش ها و توفیقات حاصله از ایثار و فداکاریهای رزمندگان 8 دفاع مقدس بویژه فتح خرمشهر حفظ شود و آن را به نسل جوان انتقال داد.
وی با ارایه گزارشی از برنامه های سوم خرداد اضافه کرد: 25 برنامه محوری به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در این شهرستان برگزار می شود.
این مسئول ادامه داد: اجرای صبحگاه مشترک در ناحیه مقاومت، رژه موتوری در سطح شهر، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره 70 تن ازشهدای فتح خرمشهر و شهدای فصل بهار ابرکوه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم روز سوم خردادماه در محل مصلی شهدای محراب ، مسابقات شب خاطره وشب شعر ، مسابقات فرهنگی ، ورزشی ، تیراندازی و دیدار با خانوادهای معظم شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی و آذین بندی از برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان ابرکوه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ، حضور فرماندهان عملیات سالروز آزاد سازی خرمشهر و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مساجد و بیان خاطرات ازدیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای سوم خرداد دراین شهرستان عنوان کرد.
ابرکوه 275 شهید ، بیش از 570 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است وبیش از پنج هزار نفر از ابرکوهی ها دردوران دفاع مقدس درحفظ حراست از اسلام وانقلاب حضور فعال داشته اند.
7540/ خبرنگار: کارگر ابرقوئی
***
معاون فرماندار اشکذربا اشاره به اینکه سلامت و امنیت غذایی مردم یک از اولویت های دولت است گفت: سلامت و امنیت غذایی مردم در گرو اقدام دستگاه های نظارتی در تنظیم بازار است.
به گزارش ایرنا، علیرضا ابوالحسنی روز سه شنبه در نشست تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: باید با برنامه ریزی ، نظارت و بازرسی بر عرضه مواد غذایی آسایش مردم شهرستان را در این ماه فراهم نماییم .
وی با بیان اینکه بهتر است تنظیم بازار توسط خود بازاریان و بخش خصوصی صورت پذیرد خاطر نشان کرد: بخش خصوصی و تولید کنندگان بهتر می توانند بر نحوه عرضه و توزیع کالا اثر بگذارند و تنظیم بازار با نظارت و بازرسی دولت می تواند توسط همین بخش انجام شود.
معاون فرماندار اشکذر تصریح نمود: تلاش و نظارت بر وضعیت بازار، به گونه ای صورت پذیرد که کالاهای مورد نیاز مردم به صورت آسان با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب در اختیار مردم قرار گیرد.
وی تاکید نمود: نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان از جمله مراکز تهیه زولبیا و بامیه باید به صورت جدی صورت گیرد.
در شهرستان اشکذر 6 شرکت تعاونی و فروشگاه بزرگ جهت توزیع اقلام تنظیم بازار مستقر است.
7546/ 6197 خبرنگار:سعیده السادات خاتمی**انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.