سید نبی رسولی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی سوم ، 14 و 15 خرداد با گرامیداشت یاد خاطره امام خمینی (ره) و شهدای عملیات بیت المقدس با تبریک انتخاب دوباره دکتر روحانی و مشارکت 97 درصدی مردم ابرکوه درانتخابات اظهارکرد: این مشارکت بی نظیر نشان دهنده علاقه و وفاداری مردم به نظام، انقلاب و رهبری است.
وی افزود:باید با همدلی ، رفاقت در راه توسعه کشور و عمران وآبادانی درچهارسال آینده دولت دوازدهم را دراین مسیر همراهی کنیم .
فرماندار ابرکوه ادامه داد:ایثار و فدارکاریهای رزمندگان اسلام درسوم خرداد و فتح خرمشهر حماسه ای بزرگ و تاریخی است که هیچگاه از اذهان ملت ایران پاک نمی شود.
رسولی اضافه کرد: هیچ جناح و گرایش خاصی نمی تواند ایثار و فداکاریهای رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس به نفع خود مصادره کند و این همه فداکاریها مرهون جانفشانی شهدا و ایثاگران بود که از امام راحل (ره) تبعیت کردند.
وی بابیان اینکه خرمشهر برای ملت ایران یک شهر نیست بلکه نماد ایثار، غیرت ، شهادت طلبی و پایداری است افزود: خرمشهر تاریخ گویای پایداری انقلاب اسلامی و آینه تمام نمای دفاع مقدس است که واقعا' جهاد آگاهانه بود وباید این جهاد فی سبیل الله را برای نسل امروز تبین کنیم.
رسولی با ذکر اینکه فتح خرمشهر معادلات سیاسی جهان را تغییر داد، خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر تاثیرش علاوه بر منطقه ای در صحنه های بین المللی نمایان و برتری نظامی و سیاسی ایران را در برابر دشمن و استکبار نشان داد و قدرت و اقتدار نظامی ایران بالا گرفت.
وی تصریح کرد: باید افتخار آزادسازی خرمشهر در دنیا به همگان معرفی ‎شود، آن همه ایستادگی و مقاومت مردم در جنگ تحمیلی که باعث شد حتی یک وجب از خاک کشور توسط دشمن اشغال نشود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه نیز در این آیین باگرامیداشت یاد خاطره رزمندگان ، شهدا و امام خمینی (ره) افزود: ملت با حضور حداکثری درانتخابات به منویات مقام معظم رهبری لبیک گفتند.
سرگرد علی فاتحی با ارایه گزارشی از برنامه های سوم و 14خرداد اظهارکرد: باید با اجرای برنامه گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، ایثارگریهای این روزتاریخی برای نسل های بعداز دفاع مقدس تبیین شود.
ابرکوه 275 شهید ، بیش از 570 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است وبیش از پنج هزار نفر از ابرکوهی ها دردوران دفاع مقدس درحفظ حراست از اسلام وانقلاب حضور فعال داشته اند.
شهرستان ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع شده است.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.