حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزاد سازی شهر خرمشهر در سوم خردادماه 1361 در عملیات بزرگ بیت المقدس توسط رزمندگان جانبرکف اسلام به همگان درس ایستادگی داد.
وی ادامه داد: عملیات غرور آفرین بیت المقدس به همه به خوبی نشان داد که در سایه استقامت و رشادت می توان بر دشمن تا دندان مسلح مورد حمایت استکبار جهانی پیروز شد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: همانگونه که حضرت امام خمینی (ره) پیش‌بینی کرده بودند پایداری ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله ، صدام و قدرت‌های سلطه‌گر و استکباری را محکوم به شکست کرد.
فخرالدینی گفت: رزمندگان اسلام در عملیات موفقیت عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر پس از 578 روز با بهره گیری از اندیشه‌ها و تدابیر راهبردی حضرت امام (ره)، حاکمیت معنویت و روحیه انقلابی در جبهه‌ها به پیروزی رسیدند.
این مسئول گفت: باید توسط نهادهای فرهنگی و تبلیغی بنحو شایسته زوایای خیره کننده و شگفت انگیز این فتح الفتوح جاودانه در بین مردم و بخصوص در میان جوانان مومن و فداکار ترویج و تبلیغ شود.
فخرالدینی گفت:بدون تردید تبیین ثمرات فتح خرمشهر برای جامعه اسلامی و جوانان کشور یک ضرورت است و بر مسئولان فرهنگی و آموزشی است تا نسبت به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کنند.
رزمندگان اسلام در سال 1361 در عملیات بیت المقدس شهر خرمشهر را از دست رژیم صدام آزاد کردند.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.