به گزارش ایرنا، در پیام شامگاه جمعه سید ابوالفضل موسوی بیوکی به محمدعلی طالبی رئیس ستاد انتخابات استان یزد آمده است: امروز در جای جای میهن اسلامی ایران شاهد حضور حماسه آفرین و آگاهانه مردم ایران در انتخابات 96 بودیم. مردم شریف استان یزد نیز از ساعات اولیه که اینجانب از حوزه های مختلف یزد بازدید نمودم حضور آگاهانه و پرشور خود را در انتخابات به ثبت رسانده اند.
این پیام می افزاید: نظر به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی فراهم نمودن شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات و بازدیدهای انجام شده و استقبال و حضور چشمگیر مردم در انتخابات توصیه می شود شرایطی را فراهم آورید تا با توجه به شلوغی حوزه های انتخابیه کلیه واجدین و متقاضیان شرکت در انتخابات تا آخرین نفر بتوانند در این مشارکت سهیم باشند و از فرصت فراهم شده حداکثر بهره را ببرند و بر میزان مشارکت مردمی که پشتوانه اقتدار نظام به شمار می آید افزوده شود.
در نهایت از مردم شریف استان یزد نیز که تاکنون فرصت مشارکت نیافته اند و در صفهای طولانی انتظار ایستاده اند خواستارم با پیشه نمودن صبر به مسئولیت ملی و اجتماعی و قانونی خود عمل نمایند.
در انتخابات 29 اردیبهشت، 677 هزار و 942 نفر در استان یزد واجد شرایط رای دادن هستند که افزون بر 17 هزار نفر آنان رای اولی هستند.
مجموع داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان یزد سه هزار 317 نفر است که دو هزارو 490 نفر در حوزه روستایی و بقیه در حوزه شهری رقابت می کنند.
413 حوزه انتخابیه شامل 12 حوزه شهری و 392 حوزه روستایی برای انتخابات در استان یزد مهیا شده و در مجموع 24 هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسین، نیروهای امنیتی، ستادی و خدماتی برای برگزاری مطلوب انتخابات همکاری می کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد.
استان یزد یک میلیون 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7532/ 6197 تنظیم کننده: سعید صادقی مقدم** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.