به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، سیدمحمد میرمحمدی در این بیانیه آورده است:

در شرایط امروز جهان و اوضاع نابسامان منطقه خاورمیانه و تلاش استکبار برای کسب بازار تسلیحات در کشورهای عربی و ایجاد آشفتگی در روابط و مناسبات کشورهای اسلامی و فراهم آوردن زمینه جنگ و خونریزی بار دیگر آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز برای ملت بزرگ ایران فرا می رسد و جهانیان شاهد حماسه ای دیگر در ایران اسلامی خواهند بود و برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات ملت شریف ایران افزوده خواهد گشت.

29 اردیبهشت روز میثاق تازه، روز عهدی دوباره با نظام، امام و شهیدان است انتخابات نمایش اعتماد مردم، مظهر قدرت و اراده مردم، تضمین کننده آینده و امنیت این آب و خاک و میوه شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم نجیب، فهیم، شهید پرور و بزرگوار دارالعباده نیز حماسه تازه خواهند آفرید و ریاست جمهور دلخواه خویش و اعضای شورای اسلامی همه شهرها و روستاهای استان را تعیین خواهند نمود و امور شهر و روستای خویش را به افراد کاردان و دلسوزان مجرب خواهند سپرد.

اینجانب ضمن دعوت از همه مردم خوب استان برای حضور در صحنه حساس انتخابات امیدوارم شاهد هم افزایی و انسجام ملی در کشور باشیم.

اطمینان دارم برای عزت ملی، اقتدار نظام و سربلندی ایران و ایرانی همه در انتخابات حضور خواهند یافت. کسانی که ناراضی هستند و حتی مخالفان نیز در این امر مهم به صفوف مردم در پای صندوقهای رأی خواهند پیوست. همه در انتخابات شرکت خواهیم کرد تا کبر و غرور دشمن را در هم شکنیم و استکبار را مأیوس و نومید نمائیم و ملل مظلوم جهان را امیدوار سازیم.

از خداوند قادر متعال درخواست می نمایم ملت شجاع ایران بویژه جوانان غیرتمند با حضور گستره و چشم گیر خود در این انتخابات دنیا را شگفت زده و عزت ایران و ایرانی را بیش از پیش درخشان نمایند.

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 651454
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.