به گزارش ایرنا، محمد رضا حبیبی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دادگستری اشکذر اظهار کرد: یکی از رموز موفقیت ، سربلندی و استمرار نظام جمهوری اسلامی بحث ولایت فقیه و تبعیت مردم از ولایت فقیه است که این مهم نباید به فراموشی سپرده شود.
وی با اشاره به بحث تخلفات و جرائمی که ممکن است از سوی برخی از نامزذها و حامیان آنها در جریان تبلیغات انتخاباتی صورت گیرد خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سطح استان با توجه به هوشمندی مردم و نیز هماهنگی خوبی که بین مسوولان وجود دارد تخلفات و جرائم انتخاباتی تا به امروز محدود بوده که در حال رسیدگی است.
رییس کل دادگستری یزد با بیان اینکه تنور انتخابات در بین مردم استان داغ است و شور و شوق خوبی در بین مردم برای شرکت در انتخابات دیده می شود تصریح نمود: امید است که شاهد استقبال خوبی از مردم در انتخابات پیش رو باشیم .
وی بحث ایجاد امنیت در انتخابات را مهم عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری تاکید دارند که سه دستگاه قضائی ، نیروی انتظامی و وزارت کشور در بحث ایجاد امنیت در انتخابات تلاش نمایند ونیز با کسانی که بخواهند در امنیت و نظم عمومی اختلالی به وجود آورند با جدیت برخورد نمایند.
فرماندار اشکذر خاطر نشان کرد: همه تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه به امید حضور حداکثری مردم در این شهرستان همانند سایر نقاط ایران فراهم است .
وی با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاه های شهرستان در این راستا افزود: بر اساس برنامه زمان بندی در این شهرستان نیز هیئت های اجرایی ، بازرسی و نظارت تشکیل شده است .
شاه حسینی یاد آور شد: در شهرستان اشکذر نزدیک به 1500 نفر کار برگزاری انتخابات را در 44 شعب اخذ رای در بخش های مختلف این شهرستان برعهده دارند.
وی افزود: امید است با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و نیز با حضور حداکثری مردم شاهد درخشش برگ زرین دیگری از تاریخ شکوهمند ایران باشیم .
فرماندار اشکذر ضمن قدردانی است دستگاه قضایی شهرستان اشکذر خاطر نشان کرد: در شهرستان اشکذر در زمینه قضائی با همکاری سایر دستگاه ها اتفاق های خوبی رخ داده که می توان به بحث حفاظت از اراضی ملی در این شهرستان اشاره کرد.
در پایان با تکریم از خدمات جمال فلاح رییس سابق دادگستری اشکذر ، محمد علی شاکر اردکانی به عنوان رییس جدید دادگستری این شهرستان معارفه شد.
تعداد شعب اخذ رای در شهرستان اشکذر 44 شعبه است و نیز تعداد واجدان شرایط در این شهرستان نزدیک به 20 هزار نفر است .
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
مرکز شهرستان اشکذر در 20 کیلومتری استان یزد قرار دارد.
7546/ 6197 خبرنگار : سعیده السادات خاتمی **انتشار : فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.