به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه امروز شهر یزد با تشریح اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: شایسته نیست که نامزدهای انتخابات بخاطر پست و مقام زودگذر دنیوی با بیان برخی مسائل و حرف‌های بی‌پایه، جایگاه انقلاب مقدس اسلامی و نظام ولایی را زیر پا بگذارند.
امام جمعه یزد گفت: چشم جهانیان به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در ایران دوخته شده بنابراین حضور گسترده مردم در این رویداد مهم است و باید در انتخاب اصلح نیز با بررسی کامل اقدام شود.
ناصری تصریح کرد: حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات موجب اقتدار ملی و عزت میهن اسلامی و خنثی کننده توطئه های استکبار جهانی است.
ناصری گفت: مسئولان اجرایی همواره باید خدمت بی منت به مردم را سرلوحه امور و وظایف اساسی خود قرار دهند چون آنها در 38 سال گذشته از تمام هستی خود برای حفظ انقلاب اسلامی مایه گذاشته اند.
ناصری در ادامه با تشریح اهمیت آموزش و پرورش و تربیت دینی فرزندان اظهار کرد: مردم و بخصوص مدیران اجرایی در بخش های مختلف باید به موضوع آموزش حساس باشند.
وی یکی از راه های مهم و تاثیرگذاری دشمنان بر نظام و انقلاب اسلامی را نفوذ فرهنگی و آموزشی ذکر کرد و گفت: دنیای استکبار و غربی‌ها همواره در تلاش هستند جلو پیشرفت‌های علمی دانش آموزان و دانشجویان ایرانی را بگیرند و به دنبال بی‌ دین کردن فرزندان ما هستند تا به قله‌های افتخار و خودکفایی نرسیم.
ناصری با تبریک میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) و روز سربازان گمنام اهمیت موضوع مهدویت، انتظار و نقش منتظران واقعی را تبیین کرد و ترویج ارزش های الهی در بین نسل جوان را خواستار شد.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.