به گزارش ایرنا هادی مقیمی دوشنبه شب در جشن نشاط اجتماعی کارگران شهرستان اردکان افزود: مردم ایران در منطقه پرآشوب خاورمیانه، همواره با عقل و منطق عمل کرده‌اند و اهمیت پایدار کشور مدیون ایثارگری‌های شهدا و امام شهدا، هوشمندی ملت فرهیخته و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و تدبیر و عقلانیت است.
وی در ادامه ضمن تبیین اهمیت کار و کارگر و عرض تسلیت به مناسبت جانباختن تعدادی از کارگران معدن آزادشهر، اظهار داشت: چرخ‌های اقتصاد تولید و صنعت کشور با دستان پرتوان کارگران به حرکت درمی‌آید.
مقیمی با اشاره به مقام کارگر در دین اسلام، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب تاکنون بر اساس آموزه‌های دینی به حقوق کارگران توجه ویژه‌ای شده و این مهم در دولت‌های مختلف موردتوجه قرارگرفته است.
فرماندار اردکان تأکید کرد: با تدبیر و فرجام برجام در بسیاری از مسائل گشایش‌هایی حاصل شد و امیدواریم در سال‌های آینده با ادامه روند عقلانیت و منطق وضعیت کشور به ارتقای کامل برسد.
وی گفت: همه مسئولان باید در جهت بازگرداندن اعتماد عمومی به جامعه تلاش کنند.
مقیمی مطرح کرد: ایجاد اشتغال علاوه بر استفاده از منابع مالی داخلی و نیروی انسانی نیازمند سرمایه‌گذاری خارجی است و سرمایه‌گذاری خارجی تنها با حرف و شعار محقق نخواهد شد.
فرماندار اردکان با بیان اینکه سرمایه‌گذاری خارجی نیاز به توجه دارد، افزود: مهم‌ترین مؤلفه‌های سرمایه‌گذاری خارجی آرامش، ثبات، منطق و تعامل و همکاری است.
فرماندار اردکان با اشاره به روند توسعه پایدار شهرستان اردکان، خاطر نشان کرد: در کنار توسعه صنعتی به مهم‌های دیگری ازجمله زیست‌ محیطی توجه خواهیم داشت و تمهیدات لازم انجام‌شده و ادامه خواهد داشت.
مقیمی اظهار کرد: جامعه نیازمند تکریم و توجه ویژه به زنان و جوانان، سیاست‌گذاری برای جوانان و کاهش کاستی‌های حوزه زنان است.
فرماندار اردکان ضمن دعوت از حضور آگاهانه قشر شریف کارگران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: با توجه به‌قرار گرفتن کشور در مقطع مهم و حساس، یاری همه ایرانیان لازم است.
در شهرستان اردکان مردم 3شهر ،3بخش و 29 روستا در 29 اردیبهشت 96در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت می کنند.
درشهر اردکان 7نفر به عنوان اعضای اصلی و 5نفرنیز به عنوان اعضای علی البدل به شوراهای اسلامی شهری و روستایی راه می یابند .
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.