به گزارش ایرنا فرجام فاضلی روز دوشنبه در نشست بررسی تعیین اعضای شعب اخذ رای انتخابات در شهرستان افزود: همه متولیان انتخابات باید ضمن رعایت اصل بی طرفی در انتخابات و استفاده نکردن از اموال دولتی برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور تلاش کنند.
وی با تقدیر از روند ثبت نام کاندیدای شوراهای شهر و روستا و همچنین همکاری خوب بین هیات های نظارت و دیگر متولیان یادآور شد: امید داریم تا با همین همدلی و همکاری خوب شاهد انتخاباتی خوب و سالم همچون سالهای گذشته در شهرستان باشیم.
رئیس هیات اجرایی شهرستان، بر اشرافیت کامل عوامل اجرایی بر قوانین انتخابات تاکید و اظهار داشت: تعیین اعضای شعب اخذ رای بر عهده اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری می باشد و اعضای شعب، نمایندگان فرماندار، بازرسان باید از افرادی انتخاب شوند که قانون مدار، امانت دار، بی طرف و کاربلد باشند و رابطه خویشاوندی با نامزدهای انتخاباتی نداشته باشند.
فاضلی تاکید کرد: بازدید و سرکشی از شعب و نظارت بر آنها مهم است و باید ضمن بررسی دقیق شعب، نواقص آنها مشخص و تجهیزات مورد نیاز نیز آماده شوند.
در ادامه جلسه هم اعضای هیئت اجرایی پیرامون وضعیت نحوه و چگونگی تعیین اعضای شعب اخذ رای به بحث و تبادل نظر پرداختند و در پایان اعضاء شعب انتخابات شدند.
این جلسه با هدف برنامه ریزی وانتخاب اعضای شعب اخذ رای و برگزاری هر چه بهتر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی برگزار شد.
در شهرستان خاتم 47 شعبه اخذ رای تعیین شده است.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت برگزار می شود.
مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7534/ 6197 خبرنگار: شهلا حیدری** انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.