عبدالرضا دستا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف هیات های فوتبال ، فعالیت های ستادی در پیگیری مسائل و زمینه سازی و تشویق افراد و شرکت ها برای ایجاد باشگاه های حرفه ای است.
وی در ادامه در خصوص علت سقوط تیم وحدت یزد به لیگ دسته 2 کشور گفت: عوامل مختلفی موثر بوده است ولی نبود تشکیلات و ساختار صحیح را باید عامل اصلی ذکر کرد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: نبود منابع مشخص مالی برای تیم وحدت و برخی نوسانات مدیریتی را باید از دیگر علت های مهم سقوط وحدت یزد عنوان نمود .
دستا گفت: همین نبود منابع مالی خود موجب اعتصاب‌های پی‌درپی بازیکنان و نبود انگیزه کافی برای بازی با حریفان در طول مسابقات خود زمینه را برای سقوط تیم فراهم کرد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد تصریح کرد: هیات فوتبال استان بر حسب وظیفه ذاتی خود برای بقای تنها سهمیه یزد در لیگ آزادگان پیگیری های لازم را انجام داده بود.
دستا گفت: هیات فوتبال به رغم اینکه حق دخالت در امور باشگاه را نداشت تمام تلاش خود را تا آخرین لحظه انجام داد و حتی در آخرین بازی هم بازیکنان را برای بازی در شیراز راضی کرد اما با تلاش هایی که انجام شد تیم سقوط کرد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: برای موفقیت در رشته فوتبال و هر رشته ورزشی دیگر به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید همه با همدلی برای رسیدن به اهداف تلاش کنند.
دستا گفت: هم اکنون مالکیت باشگاه وحدت یزد برای نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی است که در آینده جلسه‌ای را در خصوص برنامه‌های ایشان برای حضور در لیگ 2 خواهیم داشت .
تیم فوتبال وحدت یزد ( فولاد ) تنها نماینده استان در لیگ آزادگان به رقابت های لیگ دسته 2 کشور سقوط کرد .
استان یزد دارای 15 تیم در لیگ های کشوری و 70 تیم در لیگ استان است .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.