به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان عصر روز جمعه از طرح های مختلف ورزشی مهریز در استادیوم شهید محصل این شهرستان بازدید کرد و ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته افزود: باید برای تکمیل طرح های مختلف ورزشی شهرستان اقدام شایسته بعمل آید.
وی ادامه داد: طرح های ورزشی خوبی در شهرستان مهریز برای ورزشکاران وجود دارد و طرح های نیمه تمام و فضاهایی که نیاز به مرمت و بازسازی دارند باید با جدیت در دستور کار رسیدگی و پیگیری قرار گیرد.
نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی همچنین با تعدادی از کارمندان اداره ورزش و جوانان و ورزشکاران مهریز دیدار کرد و از تلاش های آنها برای گسترش ورزش شهرستان قدردانی نمود.
صباغیان همچنین از سالن ورزشی شهید لجه و زمین فوتبال استادیوم شهید محصل مهریز بازدید و در جریان آخرین وضعیت و نیازهای اساسی آنها قرار گرفت و قول رسیدگی داد.
رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: هم اکنون 25 هیات ورزشی بانوان و آقایان با افزون بر دو هزار ورزشکار در طول سال در این شهرستان به فعالیت مشغول هستند.
حسن زارع با اشاره به وجود استعدادهای خوب ورزشی در مهریز مهمترین مشکل را نبود اعتبارات لازم برای برگزاری دوره و مسابقات و همچنین اعزام تیم ها به رقابت های کشوری ذکر کرد.
وی به وجود برخی طرح های نیمه تمام ورزشی در شهر و بخصوص در مناطق روستایی مهریز اشاره کرد و خواستار پیگیری توسط نماینده مجلس برای اختصاص اعتبارات لازم شد.
هم اکنون دو هزار ورزشکار سازماندهی شده در مهریز فعالیت می کنند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.