به گزارش ایرنا هادی مقیمی در نشستی با نامزدهای شوراهای اسلامی شهرستان افزود : پیش از وقت قانونی نباید در فضای مجازی که تحت پوشش حامیان داوطلبان است تبلیغات صورت بگیرد چرا که خلاف قانون است.
وی بابیان اینکه اگر مطالبی خلاف اخلاق و شئونات اسلامی و مطالبی با اهداف سوء راه اندازی در گروه های مجازی منتشر شود مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد تصریح کرد: کانال ها و گروههایی که در روزهای گذشته راه اندازی شده باید تعطیل شود تا زمان شروع تبلیغات که این امر محقق گردد.
مقیمی اظهار کرد : باید مشخصات کانال یا گروه به مسئولان ستادها در فرمانداری اعلام شود.
مقیمی گفت: اردکان به لحاظ فرهنگی و رشد علم و دانش شرایط بسیار خوب دارد و انتظار می رود برنامه های تبلیغاتی در شان اردکانی ها باشد .
در شهرستان اردکان مردم 3شهر ،3بخش و 29 روستا در 29 اردیبهشت 96 در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت می کنند.
درشهر اردکان 7نفر به عنوان اعضای اصلی و 5نفرنیز به عنوان اعضای علی البدل به شوراهای اسلامی شهری و روستایی راه می یابند .
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544 / خبرنگار : مژگان دشتی
irnayazdd@
***
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان گفت: مردم باحضور در نمایشگاه های هنرمندان به آنها دلگرمی می دهند .
علی زمانیان روز شنبه در گفتگو با ایرنا در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس در اردکان افزود: مردم ضمن حضور در فضاهای هنری، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر را مورد تشویق قرار می دهند.
وی اضافه کرد: علاقه مندان و هنردوستان می توانند با ارائه نظرات خود مسیری را که مورد دلخواهشان هست را به هنرمندان القا و هدایت کنند .
رئیس اداره فرهنگ ارشاد و اسلامی اردکان در ادامه از تمام هنرمندان دعوت کرد که با ارائه آثارشان در نمایشگاه تازه تاسیس نگارخانه شفق در جهت ترویج فرهنگ و هنرهای مختلف در مردم کمک کنند.
وی تصریح کرد: چنانچه فرهنگ جامعه ارتقا پیدا نکند پیشرفت سایر حوزه ها نیز با مشکل روبه رو می شود.
زمانیان اظهارداشت: استعدادهای فراوان فرهنگی و هنری در شهرستان اردکان زمینه برگزاری مراسمات و جشنواره های مختلف را مهیا می کند.
وی با اشاره به ظرفیت بسیار فرهنگی و هنری این شهرستان گفت: توسعه فرهنگ و هنر کمک مؤثری در دست یابی به توسعه و رشد شهرستان است.
این مسئول بیان کرد: چنانچه مردم اردکان به درستی از موقعیت فرهنگی خود و ذخایر با ارزش فرهنگی این شهرستان با اطلاع شوند، به عنوان بازوان توانمندی برای مسئولان فرهنگی در زمینه معرفی پیشینه تاریخی و فرهنگی این منطقه عمل می کنند.
زمانیان در ادامه ضمن معرفی نمایشگاه عکاسی که توسط هنرمند فریبا الهی فرد در نگارخانه شفق اظهار کرد: این نمایشگاه امروز با حضور مسئولان شهرستان و با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردکان افتتاح شد .
وی گفت: نمایشگاه عکاسی با 20 اثر با سبک های متنوع با تم روان شناسی به مدت یک هفته در معرض دید هنردوستان می باشد .
زمانیان افزود: در سال جدید 4 نمایشگاه توسط هنرمندان در نگارخانه شفق برپا شده است و امیدوارم مورد استقبال قرار بگیرد .
قریب به هزارو 500 هنرمند در زمینه های مختلف هنری در اردکان مشغول فعالیتند .
7544 / خبرنگار : مژگان دشتی
irnayazdd@
فرماندار اردکان از جانبازان 70درصد شهرستان تجلیل و تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا هادی مقیمی در دیدار با جانبازان بالای 70 درصد شهرستان اردکان، ضمن تبریک روز جانباز گفت: جانبازان، رزمندگان، شهدا و خانواده‌های آنان جزو برجسته‌ترین و شریف‌ترین انسان‌ها هستند و افراد جامعه اسلامی ما باید قدردان وجود چنین نعمت‌هایی بوده و با الگوگیری از شخصیت و رفتار آن‌ها، آینده کشور را بهبود بخشد.
وی افزود: هرچند گام‌های خوبی برای حمایت از این اقشار جامعه برداشته شده، اما این اقدامات در برابر مجاهدت‌ها و ایثارهای این عزیزان کافی نیست.
فرماندار اردکان با اشاره به نقش خانواده‌های شهدا و جانبازان در ادوار پس از دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بیان درد و رنجی که بر جانبازان و خانواده‌های آنان گذشته و صبوری آنان قابل وصف نیست و هیچ عنصر مادی نمی‌تواند مشقت‌های این خانواده‌ها را جبران کند.
مقیمی ادامه داد: امنیت و سلامت دو عنصر مهم در زندگی جوامع بشری است و جانبازان کسانی هستند که سلامت خود را برای امنیت کشور هدیه کرده‌اند و امروز کشور ما به برکت مجاهدت‌های جانبازان و شهدا منطقه امن خاورمیانه است.
وی تصریح کرد: رشادت جانبازان معامله با خداست و طبق وعده خداوند، اجر عظیم در انتظار این عزیزان است.
در ادامه این نشست، هریک از جانبازان به بیان نقطه‌نظرات، دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند.
شهرستان اردکان دارای 18 نفر جانباز 70درصدی ، 328 نفر جانباز 25 تا 69 درصدی و حدود هزار نفر جانباز 5 تا 24 درصدی دارد .
استان یزد دارای حدود 10 هزار جانباز است که از این تعداد ، جانبازان شیمیایی آن یک هزارو360، اعصاب و روان دو هزار و 427 و قطع نخاعی 21 نفر است.
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197 خبرنگار: مژگان دشتی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.