به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدرضا صباغیان روز جمعه در سفر به مهریز با حضور در بندر خشک از بخش های مختلف اجرای این طرح مهم کشوری بازدید کرد و افزود: یکی از طرح های مهم و محوری کشور و استان یزد ، ایجاد بندر خشک است.
وی ادامه داد: تاکنون با پیگیری متولیان امر کارهای بسیار خوب و بزرگی در مراحل مختلف بندر خشک انجام گرفته و قطعا باید با جدیت برای راه اندازی آن کارهای جدی تر و بزرگتری انجام شود.
نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت و نمایندگان مجلس از راه اندازی طرح های مهم محوری برای توسعه و خدمت به کشور و مردم حمایت می کنند.
صباغیان ابراز امیدواری کرد تا همه برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و اجرایی شدن توصیه های مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال فعالیت کنند.
پیشگامان یزد به عنوان تنها بندرخشک که از هیات دولت مجوزهای لازم را گرفته در 30 کیلومتری جنوب یزد در شهرستان مهریز در حال ساخت است و تاکنون روند اجرایی خوبی داشته است.
عملیات ساخت نخستین بندر خشک تعاونی کشور در زمینی به مساحت 700 هکتار از سال 1390 آغاز شده و هم اکنون همه زیرساخت های آن انجام شده است.
این بندر با مشارکت و سرمایه گذاری مردم تاکنون 500 میلیارد ریال برای آن هزینه شده ، 200میلیارد ریال نیز آماده هزینه کردن است و در فاز اول سه هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری یزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.