به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان روز پنجشنبه در یادواره شهید مرتضی مطهری (ره) و 20 شهید فرهنگی مهریز افزود: در دولت قبل قیمت ها در ساعت های مختلف روز دچار نوسان می شد و گاه نرخ ها از صبح تا عصر یک روز دچار افزایش می شد.
وی ادامه داد: در دولت یازدهم هرچند بعضی انتظارات به خاطر بدعهدی دشمنان در بحث برجام محقق نشد اما دولت توانست تورم را کنترل کند و یک ثبات نسبی در اقتصاد و بازار کشور ایجاد شده است.
نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت برای خروج از رکود بازار و فعالیت مجدد کارخانه ها و واحدهای صنعتی در سال های اخیر گام های بلندی برداشته است.
صباغیان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجوز اختصاص 70هزار میلیارد تومان اوراق خزانه به دولت را صادر کردند تا با انتشار این اوراق زمینه برای فعالیت مجدد کارخانه های تعطیل شده و یا دچار رکود فراهم شود.
وی در خصوص پیگیری مطالبات فرهنگیان کشور نیز گفت: از کارهای مهم مجلس دهم، موضوع همسان سازی حقوق کارمندان و جذب معلم تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان بوده است.
صباغیان ادامه داد: بر اساس طرح همسازی سازی حداکثر تا پنج سال آینده حقوق شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش به هم نزدیک می شود که این موضوع اقدام بسیار مهمی است.
وی همچنین از فرهنگیان خواست تا با طرح نظرها و پیشنهادهای خود برای حل مسائل و مشکلات معلمان در بخش های مختلف اقدام کنند.
مهریز 800 فرهنگی شاغل دارد و 20 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.