به گزارش ایرنا امام جمعه تفت در این مراسم با تبریک ایام نورانی و ملکوتی ماه شعبان و همچنین روز معلم، خداوند را نخستین معلم جهان هستی دانست.
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم غفوری با اشاره به احادیث انبیا که تمام آموزه ها را به انسان آموخت و بر این اساس معلمی را شان و منزلت پروردگار دانست گفت:معلمی زمانی با ارزش است که به حکمت تبدیل شده و خوبیها را آموزش دهد.
عفوری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و اقتصاد مقاومتی، دانشگاه آزاد اسلامی تفت را به جهت تبدیل علم به تولید و به واسطه شرکت های دانش بنیان، دانشگاهی موفق و کارآمد دانست که به پرورش دانشجویان با توان اجرایی و به طبع آن افزایش تولید در کشور پرداخته است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت هم در ادامه مراسم ضمن عرض خیر مقدم به معلمان شهرستان ایشان را منشا خیر و برکت، توسعه و تعالی نیروی انسانی در تفت دانست و با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل مقام شامخ معلمان و اساتید، این نمونه موقعیت ها را فرصتی برای جبران اندکی از زحمات این بزرگواران دانست.
محمد رضا جواهری از برگزاری مراسم قدردانی از مقام معلم و همچنین حضور عزیزان پیشکسوت فرهیخته فرهنگی در این واحد ابراز خرسندی نموده و گفت : این وظیفه نهادها و ارگان های کشور است که قبل از هر اقدام آموزش و پرورش به جهت استفاده از ثمرات نیروی انسانی که توسط معلمین پرورش یافته است تقدیر گردد.
وی هر نوع حرکتی در این واحد دانشگاهی را مدیون بزرگواری ها و زحمات و تلاش های این معلمان گرانقدر قلمداد کرد که دانشگاه توانسته است درامروز به چنین جایگاهی دست یابد.
رئیس واحد تفت در ادامه سخنان خود ضمن برشمردن برخی از دستاوردهای اخیر این واحد دانشگاهی، افتتاح رصدخانه تفت با بزرگترین تلسکوپ کشور را یکی از بالاترین آن ها دانست که مورد استقبال عموم مردم و علاقه مندان به علم نجوم و بویژه محققین این رشته قرار گرفته است.
اخذ مجوز راه اندازی مرکز تحقیقات سازه و زلزله یکی دیگر از دستاوردهای واحد تفت است که در حال حاضر فاز اول آن مورد استفاده دانشجویان ارشد و دکتری قرار گرفته و فاز دوم آن در سال جدید راه اندازی خواهد شد ومورد استفاده پروژه های تحقیقاتی در سطح کارشناسی ارشد و دکتری و پروژه های صنعتی می باشد و در کشور بی نظیر است.
اجرای برنامه های متنوع و اهدا لوح سپاس به تعدادی از معلمان پیشکسوت شهرستان و برخی از اساتید دانشگاه از دیگر برنامه های این مراسم بود.
دانشگاه آزاد اسلامی تفت در سال 81 تاسیس شده و هم اکنون یکهزارو 600 دانشجو در 45 رشته در مقاطع مختلف در این واحد تحصیل می کنند.
6197 تهیه و انتشار: محمد حسین فلاح تفتی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.