به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز چهارشنبه در جمع مسئولان حوزه سلامت یزد اظهار داشت: خانواده ها باید بیش از گذشته به سبک زندگی اسلامی و ارتباط بهتر و قوی تر میان خود توجه داشته باشند.
وی در ادامه یکی از علت های افزایش آمار افسردگی را ساعات کار بانوان در خارج از منزل ذکر کرد و ادامه داد: شایسته است تا ساعت کاری بانوان به چهار ساعت کاهش یابد تا آنها بیشتر وقت را به مدیریت خانه و خانواده مشغول شوند.
امام جمعه یزد با اشاره به اینکه از مسائل مهم در زمینه بیماری‌ها موضوع ریشه‌یابی و شناسایی علت شیوع آن در استان است بر ریشه یابی موضوع توسط مسئولان امر سلامت یزد تاکید کرد.
ناصری گفت: تلاش برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری ها باید همواره جدی گرفته شود و در کنار آن باید برای درمان بیماری‌ها حرکت ها با قوت تداوم داشته باشد .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد همچنین به مسئله وجود ریزگردها در غرب کشور اشاره کرد و گفت: ریزگردها در گذشته نیز وجود داشته ولی خیلی کمتر بوده و به این صورت که مسائل و مشکلات حاد برای مردم به وجود آورده نبود.
ناصری با اشاره به اینکه یزد از استان‌های مهم در حوزه درمان کشور محسوب می شود و همواره پذیرای افراد بسیاری از استان‌های دیگر برای درمان است بر لزوم برخورد مناسب با آنها تاکید کرد.
استان یزد بخاطر موقعیت و امکانات مناسب بهداشت و درمان همواره در طول سال میزبان بیماران زیادی از اقصی نقاط کشور است .
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.