به گزارش ایرنا این مسابقات بین‌المللی با حضور 140 تیم از 11 کشور دنیا از جمله کشورهای اتریش، آلمان، چین، فرانسه، عراق، هند و پاکستان به مدت دو روز در دانشگاه امام علی (ع) یزد برگزار شد.
در این رقابت‌ها 452 سازه ماکارونی در پنج گرایش مختلف با هم به رقابت پرداختند که در پایان و در گرایش راندمان دانشجویی به ترتیب دانشگاه ‌های فنی و حرفه‌ای استان‌های یزد، کرمانشاه و زنجان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
در گرایش هدفمند نیز دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد مقام اول، دبیرستان پارسای اصفهان مقام دوم و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد رتبه سوم را کسب کردند.
همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد خراسان جنوبی مقام اول گرایش سنگین را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه در این بخش دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد دوم شد و دانشگاه فنی و حرفه ای استان کرمانشاه مقام سوم را به دست آورد.
در قسمت ستون فشاری نیز تیم‌های فولاد سازان کیوان، دانشگاه خواجه نصیر طوسی و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
در گرایش المان شهری نیز تیم‌های دانشکده رقیه(س) و دانشکده امام علی(ع) و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد عناوین برتر ار کسب کردند.
در گرایش پل عابر پیاده زیبا نیز تیم‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد توانستند مقام های برتر این گرایش را کسب کنند.
دانشگاه فنی و حرفه‎‎ای یزد از اولین موسسات آموزش عالی در استان است و هم‎‎اکنون 12 هزار دانشجو در قالب 9 دانشکده و 102 کد رشته در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
استان یزد دارای 100 هزار دانشجو و 60 مرکز آموزش عالی است.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
nayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.